Viimeaikainen toiminta

• Minnamaaria
    Minnamaaria kirjoitti ketjuun Liikunta raskausaikana.
    Mä olen jo ennestään aika reippaasti ylipainoinen, mutta liikun säännöllisesti niin sitä olisi tarkoitus jatkaa raskausaikanakin 😄 Mun...
  • Selah
    Selah kirjoitti ketjuun Mitä teet just nyt?.
    Nukutaan ylivirkeää taaperoa. Olla nyt johdonmukainen kun ei mitään hajua miten tää pitäisi hoitaa 🤷🏼‍♀️
  • Selah
    Selah reacted to Emp's post in the thread Mitä teet just nyt? with Tykkään Tykkään.
    Tulin just kaupungilta ja kaverin luota ja puolipötkötän ja odotan nälkää että voi syödä miehen tekemää hirvipataa ❤️
  • -Tipi-
    -Tipi- reacted to pienirakas's post in the thread Raskaaksi 2026 with Ihana Ihana.
    Itsekin tunnistaa nuo synkähköt ajatukset, kun aktiivisesti yritettiin kuopusta saada maailmaan. Sitä elää niin syvästi sitä...
  • *Ninni*
    *Ninni* reacted to Viherkasvi's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kiitos ajatuksistanne! 🫶🏼 Ja täytyy heti alkuun todeta, että on mahdoton kuvitella teidän epätietoisuutta ja tuskaa, joilla ei ole vielä...
  • *Ninni*
    *Ninni* reacted to Viheriöi's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Vaihtelevasti. Välillä turhauttaa ja ärsyttää enemmän, välillä tuntuu täysin näköalattomalta ja välillä on jopa toiveikas olo. Tällä...
  • Selah
    Ampumahiihto 9 (+1) Curling 12 Jääkiekko 9 Alppihiihto 10 Pikaluistelu 10 Ringette 4 Mäkihyppy 10 Lumilautailu 10 Mahakelkkailu 8 (-2)...
  • *Ninni*
    *Ninni* reacted to Emri's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täällä ainakin todella vaihtelevasti. Yritys aloitettiin keväällä -23. Välillä on ihan ok päiviä, välillä sitä itkeskelee töissäkin ja...
  • Selah
    Viinikumit 8 Leivokset 10 Tikkarit 6 Suklaa 15 Sipsit 10 Jäätelö 10 Lakritsi 7 (+1) Popcorn 10 Toffee 10 Pullat 8 (-2)
  • Minnamaaria
    Minnamaaria reacted to pickledip's post in the thread Liikunta raskausaikana with Tykkään Tykkään.
    Mulla oli takana huono treenikuukausi kiireiden ja sairastelujen vuoksi, mutta oon jo alkanut yrittää saada rutiinia takaisin...
  • Cataleya
    Cataleya reacted to Pantis's post in the thread Bodcastit!! with Tykkään Tykkään.
    Mä en ole podcasteja kuunnellut, mutta jos jotain suosittelisin niin Lääkäriliiga -instatilin (jonka seuraamista suosittelen myös!)...
  • Minnamaaria
    Minnamaaria kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    Mulla iski jo viime viikolla kunnon ongelma et mitä uskaltaa pikaravinteleissa syödä jos on liikkeellä ja pakko syödä jotakin. Miten...
Takaisin