Viimeaikainen toiminta

• H
    HaaveistaTotta reacted to Kuukausittain's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2024-2025 with Ihana Ihana.
    Haluan kertoa omia kokemuksia hoidoista koska olen saanut näistä muisten kokemuksista niin paljon itselleni. Saimme ensimmäisen lapsen...
  • Seelma
    Seelma reacted to Calpurnia's post in the thread Pelko keskenmenosta with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kiitos kaikki te ihanat myötätunnosta ja lohduttavista sanoista! ♥️ Vuoto pysyi vähänlaisena, ei tule edes siteeseen asti. Vieläkin...
  • Ness
    Ness reacted to Forumo's post in the thread Letrozolin käyttäjiä? with Ihana Ihana.
    Noniin. Lapsettomuuspolin ensikäynti alla. Käytiin läpi vähän mun värikästä gynekäyntihistoriaa ja siis aivan vääriä, ristiriitaisia...
  • VäriSointu
    Lippis tarpeellinen Kypärämyssy aikuiselle?
  • VäriSointu
    Mandariini 13 (-2) Omena 9 (+1) Luumu 11 Päärynä 8 Banaani 10 Persikka 2 Vesimeloni 8
  • VäriSointu
    Puukasa
  • Krippe
    Krippe reacted to Satsu29's post in the thread Raskausoireet with Ihana Ihana.
    Eilinen meni oksentamatta ehkä 5min kestäneellä vähäisellä iltapahoinvoinnilla🤯🤯 eilisen syömiset meni vähän erilailla kun normi arjessa...
  • Krippe
    Krippe reacted to Fellowes's post in the thread Raskausoireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Näistä saa kyllä aina hermoromahduksen 😓 onneks nyt toistaiseksi ainakin pysynyt vuodot poissa, kiva kuulla että sullakin loppui lyhyeen...
  • Krippe
    Krippe reacted to mymmeli23's post in the thread Raskausoireet with Ihana Ihana.
    Itse ainakin oon ihan tosi väsynyt, veikkaan että toi vähäinen auringonvalo myös vaikuttaa 😅 Siinä mielessä huono omatunto kun oon atm...
  • Krippe
    Krippe reacted to Hilpuri's post in the thread Raskausoireet with Ihana Ihana.
    Täälläkin alkanut oksentelu merkittävästi helpottamaan 😍 nyt oon 1-2 krt oksentanut aamuisin, jonka jälkeen loppupäivän ollut jopa...
  • Krippe
    Krippe kirjoitti ketjuun Raskausoireet.
    Niin minäkin toivon meille vuodotonta loppuraskautta🙏🏼♥️ Kyllä silti vaan joka kerta vessakäynnin yhteydessä pitää katsoa paperiin🥺
  • Bella Swan
    Bella Swan reacted to Lya M.'s post in the thread Sairastupa with Sympatiaa Sympatiaa.
    Vuoden kaikkein kiireisin aika - ja nuorempi lapsi sitten oksensi päiväkodista tultua eteisen matolle ja yläkerran portaille, jossa on...
  • Seikkailija
    Seikkailija kirjoitti ketjuun Elokuiset odottajat.
    1.8. Hedi88 / ensimmäinen / Nova Ruusupuutarha / 35 / ensimmäinen Florette / 33 / neljäs (la 31.7./1.8.) 2.8. Anninen /...
  • Minya~
    Minya~ reacted to Florette's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Tykkään Tykkään.
    Joo ja siis meillä taitaa lapset olla nyt suunnilleen sen ikäsiä ku teillä on vauvan syntymän aikaan…? Meillä nyt 5,5v, 3,5v & 1,5v...
Takaisin