Ystävät ärsyttää

häyde91

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ärsyttää vaan niin paljon kun itse olen opiskelija ja tällä hetkellä työharjottelussa käyvä ihminen ja kaverit ei tee mitään elämänsä eteen muuta kuin käy sossussa tai saavat äidiltä rahaa vuokraan. Ja sitten kun kerrankin pääsis heidän kanssa kahville niin kello on jo niin paljon ettei voi lähteä, koska kaverit ei ymmärrä että mulla on olemassa aikataulu ja nukkumaan menoaikakin enkä voi yötä myöten valvoa, kun aamulla pitää lähteä töihin. Ja yleensä mulle soitellaan just tällasiin aikoihin klo 20:00 kun iltatoimet oon tehnyt ja valmis nukkumaan. 
Siis ihan älyttömän ärsyttävää ja varsinkin kun nämä just jotka tähän aikaan valvoo on sellaset kaverit joitten seura mua eniten kiinnostais mutta kun toiset nukkuu päivät ja valvoo yöt niin ei niiden seurassa voi olla. Kyllä ottaa päähän toden teolla. Sitte ku oon alkanu aattelemaan että millastahan on sitten kun mulla on vauva? :( Ei varmaan ystävän ystävää, tai sitten on aika alkaa etsimään uusia kohtalon tovereita. 
 
Aatteles, kuinka onnellisessa asemassa oot nyt kun täällä iso kasa vauvaäitejä oottamassa sun juttuja...oikeet ystävät pysyy rinnalla tuli eteen asia kuin asia. Jos vauva karkoittaa nykyiset ystäväsi, niin täällä on meitä vauvaantuneita valvomassa kellonajasta riippumatta. Ei se ystäväpiirin vaihtaminen ole niin kamalaa kuin se voi kuulostaa
 
No onneksi on olemassa tuollaisia sielunsiskoja ! Kyllähän varmaan vähän ahdistavaa tulee kun ei samoja kavereita enää ole mut niihän se on ollut jo iät ja ajat ainakin täälläpäin että jos lapsen saat niin kaverit äkkiä häviääkin. :/
 
Kyllä se vaan on niin, että jokunen ainakin kaikkoaa kaveripiiristä viimeistään kun vauva syntyy. :/ Etenkin ne joilla ei ole lapsia!!
Itse olin vajaa 20v kun sain ekan lapsen.. ja yksi kaveri jäi - jonka kanssa olen edelleen tekemisissä! Tietty hänellä ei silloin vielä ollu omaa lasta vuosiin, mutta silti tuli kyläilee ja käytiin kaupoilla.