häyde91
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ärsyttää vaan niin paljon kun itse olen opiskelija ja tällä hetkellä työharjottelussa käyvä ihminen ja kaverit ei tee mitään elämänsä eteen muuta kuin käy sossussa tai saavat äidiltä rahaa vuokraan. Ja sitten kun kerrankin pääsis heidän kanssa kahville niin kello on jo niin paljon ettei voi lähteä, koska kaverit ei ymmärrä että mulla on olemassa aikataulu ja nukkumaan menoaikakin enkä voi yötä myöten valvoa, kun aamulla pitää lähteä töihin. Ja yleensä mulle soitellaan just tällasiin aikoihin klo 20:00 kun iltatoimet oon tehnyt ja valmis nukkumaan.
Siis ihan älyttömän ärsyttävää ja varsinkin kun nämä just jotka tähän aikaan valvoo on sellaset kaverit joitten seura mua eniten kiinnostais mutta kun toiset nukkuu päivät ja valvoo yöt niin ei niiden seurassa voi olla. Kyllä ottaa päähän toden teolla. Sitte ku oon alkanu aattelemaan että millastahan on sitten kun mulla on vauva? :( Ei varmaan ystävän ystävää, tai sitten on aika alkaa etsimään uusia kohtalon tovereita.
Siis ihan älyttömän ärsyttävää ja varsinkin kun nämä just jotka tähän aikaan valvoo on sellaset kaverit joitten seura mua eniten kiinnostais mutta kun toiset nukkuu päivät ja valvoo yöt niin ei niiden seurassa voi olla. Kyllä ottaa päähän toden teolla. Sitte ku oon alkanu aattelemaan että millastahan on sitten kun mulla on vauva? :( Ei varmaan ystävän ystävää, tai sitten on aika alkaa etsimään uusia kohtalon tovereita.