Ystävänpäivä

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Vietättekö ystävänpäivää? Muistatteko rakasta vai myös ystäviänne? Millainen olisi unelmiesi ystävänpäivä?
 
Viestillä muistan läheisiä, mies saa jotain spesiaalia. Itse saan myös mieheltä aina ystävänpäivälahjan, kerran sain kanin.:Heartred:dog

Romantiikkaa tihkuva ilta olisi ihanin ystävänpäiväyllätys.:love7
 
Läheisimmille ystävilleni lähetän kortit, miehen kanssa tyyliin vain vaihdetaan pusut ystävänpäivätoivotusten kera :rolleyes:
 
Lasten kanssa askarrellaan kortit. Miehen kanssa syödään jotain hyvää ruokaa ja voidaan vaihtaa pienet lahjat (tyyliin suklaarasiat). Omia ystäviä muistan viesteillä ja pitkillä puheluilla. :)
 
Esikoinen on askarrellut kortin ja miehellä on kuulemma jokin ystävänpäiväyllätys. Itselläni ei ole tänä vuonna mitään miehelle, mutta lienee ymmärrettävää, kun olin vielä viikko sitten synnärillä. Esikoisen voisi yllättää laskiaispullalla. Tulee sitten vietettyä laskiaista ja ystävänpäivää kätevästi samalla kertaa, kun osuivat samaan aikaan. Ystäville lähetän viestin.
 
Lähetin yhden kortin ystävälle joka sitä nyt erityisesti tarvitsee.
Unelmien ystävänpäivänä istuisin leivoskahvilla kahdestaan ystävän kanssa, tuntitolkulla olisi kiireetöntä keskustelua..
Ehkä lasten kanssa leivotaan iltapäivällä laskiaispullaa jos tilanne sallii. Talo täynnä myös noita isojen lasten puolisoehdokkaita, onhan tässä ystävyyttä kerrakseen :love7
 
Olen lähetellyt muutaman ystävänpäiväviestin ja poika askarteli pari korttia. Syödään vähän herkkuja, mies toi kukkia ja jos illalla hiukan yhteistä aikaa. :happy:
 
Me söimme miehen ( ja pienemmän) kanssa laskiaispullat, isompi oli mummolassa, kun on nykyään vähän mustasukkainen, kun pienempi ei enää ole mikään sylivauva, vaan jo kävelevä taapero.
 
Takaisin
Top