Ystävänpäivä

ReginaVeritas

Keskustelun kolmiottelija
Helmikuunmammat 2014
Yleensä meillä ei ystävänpäivää juurikaan juhlisteta, ehkä kortteja olemme vaihtaneet miehen kanssa. Nyt mies kuitenkin alkoi mainostaa, että keksi mitä minulle lauantaiksi ostaa! En itse ollut ajatellut muuta kuin tehdä kortin ja nyt pitäisi jostain keksiä joku lahja! :confused:

Miten teillä juhlistetaan ystävänpäivää?
 
Meillä juhlistetaan ystävänpäivää tänä vuonna pitämällä tyllerön ristiäiset. Yleensä en juhlista muuten kuin antamalla kortin pari kavereille. Kouluaikoina tuli juhlittua enemmän kun oli kaveriporukka niin tiiviisti yhdessä.
 
Meillä mies ehdotti jos vietettäis vähän parisuhdeaikaa käymällä syömässä ja vaikka elokuvissa. Jos siis mummo vain suostuu ottamaan pojan hoitoon siksi aikaa. Muuten meillä ei mitenkään erityisesti ystävänpäivää juhlita.
 
Eipä meilläkään kummemin juhlita, syömässä yleensä ulkona ollaan käyty ja öö pari vuotta sitten taisi mies tuoda töistä tullessaan aamupäivällä kukkia, suklaata ja (toivomani) sydänavaimenperän :)
 
Jos vaan mies pääsee työmatkalta kotiin ni perjantaina olis tarkotus mennä katsomaan fifty shades of grey elokuviin. Lauantaina tarjoilen miehelle aamupalan vuoteeseen; croissantteja, kahvia ja tuoremehua:love017 toivon että mies sitten hemmottelee minua lauantaina loppu päivän, saa nähdä:wink
 
Meillä ei juhlita mitenkään, ei ole koskaan juhlittu. Johtuu ehkä siitä, että hääpäivä osuu niin lähelle :)
 
Meillä mies ei usko ystävänpäivään :p Sano vaan, kun ekan yhteisen ystävänpäivän lähestyessä tiedustelin, että mites juhlitaan, että "et sää oo mun ystävä, sää oot mun vaimo!" :woot: Ei me tietty oltu vielä sillon naimisissakaan, mutta oli vissiin kumminkin päättäny mut vaimokseen ottaa :joyful: Itsekin olen aina pitänyt sitä enemmän ystävyyden juhlana ja kortteja lähettelen. Nuorempana enemmän.
 
Ei meillä ole oikein ystävänpäivää olla vietetty. Nyt kuitenkin sattui niin, että mennään tytön "rakkausystävän" luokse kyläilemään, niin pakkohan ystävänpäivää on ainakin pullakahvilla juhlia! :happy:
 
Meillä on kotitreffit suunnitteilla - tosin oli jo muutenkin, kun sunnuntaina oon lähdössä reissuun - mutta sattuipa ystävänpäivä tähän sopivasti kans :)

Lähinnä juhlistetaan hyvän ruuan merkeissä, ja otetaan inspiraatiomme niinkin syvällisestä lähteestä kuin Gordon Ramsayn Hell's Kitchen :grin
Kampasimpukoita, risottoa, ja hyvät pihvit ois tarkotus laittaa, ja nautta hieman hyvää punaviiniä. Jahka muksu on unilla, katotaan varmaan jotain sarjaa tai leffaa, oleillaan vaan yhdessä :) :Heartred
 
Meillä ei oo koskaan juhlittu ystävänpäivää millään lailla eikä niin tehdä tänäänkään.. Ihan tavallinen päivä muiden joukossa :)
 
Minä ostan aina kukkia itselleni :grin Ja sanon puolisolle että "voi että, ei olis tarvinut!". Ystäville tietty toivotan hyvää ystävänpäivää ja yhden kortinkin sain mutta itse en saanut lähetettyä yhtään korttia koska olen ollut koko viikon sairaana. Enpä olis muutenkaan kuin pari lähettettyä.
 
Sain mieheltä pinkin juomapullon. :DDD No, kieltämättä se on kivannäköinen ja tuli tarpeeseen. Oivasti keksitty siis. :) Mies ei halunnut mitään, enkä keksinyt mitään... :confused::sad001
 
Mie en saanut mitään, enkä tosin olisi tarvinnutkaan :) mies kävi ostamassa jotain putkea ja laippoja ja muita autoaan varten ja mie maksoin (olkoon siinä hänelle sitten ystävänpäivä"lahja") :D :)
Olisi tuo nyt voinut edes toivottaa tosin hyvät ystävänpäivät tai jotain vastaavaa.. Mie meen niinkin positiivisella asenteella ett ajattelen vaan "ettei häneltä kaikkea voi vaatia, on se kumminkin mies". :) tainoh, alottihan se tänään sängyn petaamisen. Se jäi tosin heti alkuunsa, eli ett päiväpeitto oli rutussa sängyn toisessa päässä (meillä oon tosi tarkka sängyn petaamisesta (elukoiden ja miehen allergian takia) ja että viltti ja tyynyt löytyy sängyltä, eikä sohvalta, jossa ne yöt viettää) :)
 
Me päästiin kun päästiinkin ulos syömään ja leffaan. Teki hyvää päästä kaksin ulos :Heartred
 
Me käutiin miehen kanssa jo perjantai-iltana yksillä lasillisilla ja elokuvissa, kun mun porukat sattui olee kylässä ja katsoivat poikaa. Elokuva loppui tosin vaille yski yöllä, et oltiin eloluvissa myös ystävänpäivänä :) Ystävänpäivänä kävin sit pojan ja vanhempien kanssa ostoksilla ja syömässä, myöhemmin mun serkut kävi meillä kahvilla ja jätskillä ja illalla oltiin vaan kotona rauhassa :) kiva päivä oli :) ei mun mielestä tarvii mitään kovin kummoista. Kiva toivottaa hyvää ystävänpäivää ja herkutella vaikka ihan vaan jätskillä.
 
Vesta: Ihana ystävänpäivälahja sinulta miehelle ja varmasti mitä parhain lahja! ❤

Me kävimme mieheni kanssa syömässä, tosin ystäväpariskunnan kanssa, mutta kivaa oli! :)
 
Meillä oli ihana ystävänpäivän iltapäiväteehetki äitini ja hänen miehensä sekä oman kultani kanssa. Juhlistimme samalla äitini syntymäpäiviä ja kihlajaisiamme. Söimme pikkuvoileipiä ja useita erilaisia makeita herkkuja kerrosvadilta ja joimme neljää eri teesorttia. Muut joivat lasit sampanjaa, kun taas minä valitsin alkoholittoman kuohuviiniversion. On tainnut mun raskaus paljastua viimeistään nyt... Hyvä vaan, että äiti saa rauhassa totutella ajatukseen. :)

Annoin itse miehelleni lahjaksi smoothie-kirjan, kun hän on innostunut tekemään terveysjuomia. Äiti nauroi, että mulla oli 'oma lehmä ojassa'...

Äidilleni annoin tuon tee-elämyksen lisäksi 50 euron lahjakortin Marimekkoon. Se oli sellainen yhdistetty syntymäpäivä/ystävänpäivälahja.

Mieheltäni sain ihanan valkokultaisen timanttisormuksen vasempaan nimettömääni. :Heartred
 
Last edited by a moderator:
Meillä ei oikeastaan mitenkään juhlita. Mies tosin osti mulle kukkakimpun kun ikäänkuin viimeksi unohti mun synttärit :)
 
Takaisin
Top