Yrittäminen, epilepsia ja foolihappo

Kyfi2299540

Näppärä viestien naputtelija
Olen 25v nainen ja yritämme kihlattuni kanssa kovadti vauvaa. Olemme yrittäneet lokakuusta 2016 lähtien. Jätin e-pillerit pois maaliskuussa 2017. Olemme päästäneet ovulaatiopäivänä ja muinakin sisälle.

Minulla on ollut seuraavanlaisia raskausoireita:

- Väsymys
- Arat rinnat
- Turvonnut vatsa
- Tihentynyt virtaaamisen tarve
- lisääntynyt janontunne
- pahoinvointi

Olen tehnyt 5 kaupan raskaustestiä mihin tulee viiva ja niistä 2 on ollut positiivista ja 3 negatiivistä

Apteekin digitaalisella viikkonäytöllä oleva raskaustesti näytti negatiivistä

Sitten tein 2 tavallista apteekin raskaustestiä mihin tulee viiva niin toinen oli positiivinen ja toinen negatiivinen.

Mikä on nyt oikea tulos?
 
Elokuussa päästetty sisälle 15 kertaa, Syyskuussa 18 kertaa, lokakuussa 11 kertaa, marraskuussa 18 kertaa ja joulukuussa 25 kertaa. Viidessä kuukaudessa yhteensä 87 kertaa.

Elokuussa päästetti ovulaatiopäivänä (11.8) 3 kertaa, syyskuussa (17.9) 2 kertaa, lokakuussa (15.10) 2 kertaa, marraskuussa (6.11) 4 kertaa ja joulukuussa (7.12) 3 kertaa.
 
Elokuussa päästetty sisälle 15 kertaa, Syyskuussa 18 kertaa, lokakuussa 11 kertaa, marraskuussa 18 kertaa ja joulukuussa 25 kertaa. Viidessä kuukaudessa yhteensä 87 kertaa.

Elokuussa päästetti ovulaatiopäivänä (11.8) 3 kertaa, syyskuussa (17.9) 2 kertaa, lokakuussa (15.10) 2 kertaa, marraskuussa (6.11) 4 kertaa ja joulukuussa (7.12) 3 kertaa.

Jännä vaikka on noin useasti päästetty sisälleni niin en ole vielä raskaana
 
Voiko jos on tulossa raskaaksi niin olla seuraavia oireita:

- pahoinvointi
- närästys
- arat rinnat
- turvonnut vatsa
- lisääntynyt virtsaamisen tarve
- lisäntynyt janon tunne
- alaselkä kipu
 
Mä en oo ikään tikuttanut ovulaatiota. Harvoin tiedän milloin ovulaatio on. Mulla on tabletissa ohjelma mihin voin merkata oireet, kuukautiset, panot yms.

Todella hyvä on. Se näyttää milloin ovulaatio on.

Nyt ollut 1,5 viikkoa pahoinvointia (pari kertaa oksentanut), närästystä, huimausta, vatsa turvonnut, rinnat arat, wc käynnit lisäntyneet ja juonut myös paljon nestettä.

Vuoto piti olla 21.-24.12.17 ja seuraavien 21.-24.1.18. Neuvolasta sano et jos seuraavia kuukautisia ei tuu niin tee sitten testi
 
Tein äsken ovulaatiotestin ja se näyttää tältä. Mitä meinaa?

En saanut kuvia laitettua. Näytössä oli kirjan ja tikun kuva. Tikun näytössä haaleeta sinistä.

Testi oli CLEARBLUE DIGITAL OVULATION TEST
 
Takaisin
Top