Yrittäjät

Silloin kuin tekee mieli, aika usein kuitenkin tuppaa meillä peitot heilumaan :) Joka toinen- joka kolmas päivä :)
 
Meilläkin ainakin harrastellaan joka toinen päivä. Jostain lehden sivuilta luin ettei kannata sen kummemmin mitään oviksia ruveta laskeskeleen ja pohtimaan, vaan joka toinen päivä sekstailla :) minä ainaki uskon näin.
 
Ensimmäiset neljä yrityskiertoa harrastettiin silloin kun teki mieli eli n. 2-3 kertaa viikossa. Koska se ei johtanut raskauteen niin tässä viidennessä yrityskierrossa ollaan harrastettu kerran joka ikinen päivä.
 
Täällä harrastellaan silloin kuin tekee mieli, eli meillä mennään niillä linjoilla että tulee sitten kun tulee. :) Meillä siis pikku kakkonen kyseessä, esikoinen tulee tammikuussa 1v 5kk :)
 
Samon tällää, mennään ihan fiiliksen mukaan :) Kovasti myös lasta toivotaan mutta ei laskeskella mitenkään kummemmin ovullaatioita sun muita. Tulee jos on tullakseen, usemmaan kerran viikossa kumminkin nautimme toisistamme ;D
 
Moi. Olen itsekin miettinyt samaa kysymystä.

Meillä lasta yritetty, mutta seksille ei tahdo löytyä aikaa, ja löytyykö oikein halujakaan...
Onko maailmassa ketään muuta samassa tilanteessa?
Ajan löytäminen ei ole kiinni työstä, harrastuksista, ei mistään. Illalla vain huokaistaan, että eipä yritetty sitten tänäänkään... Kommentiksi usein tulee "ei vaan tuntunut ollut sopivaa hetkeä".

Tässä tuntee itsensä niin epätoivoiseksi...
 
Tuhannetkasvot: Jos te aina illalla hoksaatte, että eipä tullut tänäänkään hommailtua, niin ehdottaisin semmosta, että pidätte tavallaan "esileikkiä" yllä koko päivän. Muistatte silitellä, kosketella, pusutella toisianne ilman, että se johtaa mihinkään. Kiusoitelkaa ja olkaa kiinnostuneita toisistanne. Jos tilanne on noinkin "kylmä" niin varmaan auttaa, kun kumpikin alkaa kiinnittäämään huomiota toiseen, niin kyllä ne halut palaavat. Toivottavasti. Jos päivän siinä kihistelee, niin varmasti illalla nukkumaan mennessä tekee mieli.

Me harrastetaan seksiä varmoina päivinä joka päivä tai joka toinen päivä. Muuten aina silloin kun tekee mieli. Esim. nyt kun mulla on ovulaatio ohi ja ei tee kauheasti mieli, niin hoitelen sitten miestäni muuten.
 
Olen samoilla linjoilla Nian kanssa pientä esileikkiä koko päivä yllä niin kyllä siinä juroinkin mies herkistyy. Kolmas yrityskerta näin ovisten aikaan menossa
 

Meillä on ollut aina melko aktiivista tuo seksielämä. Joskus meillä voi olla sellaisiakin viikkoja, että ollaan joka päivä harrasteltu seksiä. Joskus jopa kahdestikin... Mutta nyt yrittämisen aloitettua ollaan tottakai harrasteltu seksiä maltillisemminkin ehkä.. Pyritään joka toinen päivä pupuilla, mutta eihän sitä aina voi olla toisistaan erossa... varsinkin ovisaikoina. Silloin hommaillaan vähän mielenkin mukaan, mutta yleensä joka toinen päivä. Ihan kierron viimeisellä viikolla ja seuraavan kierron ekalla viikolla voi olla, että pupuillaan vaan kerran kaksi. Jotenkin itsellä ei välttämättä intoa löydy. Tietty miestä muistan jos näin on ;-)

 
vaikuttaako se jos seksiä harrastaa vaan kerran viikossa? =)  ja nyt kun oli ovulaatiopäivä nii sekstailtii kahta päivää ennen ja testi näyttää neg. :( ei ooo kivaaa!!
 
Lostanarchy; suosittelisin pariin kertaan harrastamaan seksiä ovulaation aikoihin. Jos ajankohdasta on varma, voi harrastaa ovisplussan kohdalla ja kahden päivän päästä vielä vaikka uudestaan :) Tottakai raskautua voi vallan hyvin yhdelläkin kertaa, eihän siihen muuta tarvita ;-)
 
Eli tarkoitat sitä että ennen ovulaatiopäivää ja ovulaatiopäivänä? :)
4kk tässä on koitettu sitä tehdä eikä oo tärpännyt.. :( harmittaa hiukan
kun vauva olisi kovassa toiveessa tänne..! :) vaikuttaako treenaaminen kuinka paljon lapsen saantiin.. käyn lenkillä joka ikinen ilta ja sit tiistaisin käyn 1,5-2h salilla ja sillooin illalla vielä lenkillä? :)
 
Ikäväähän tuossa raskautumisessa onkin, että se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Ei välttämättä ole edes väliä, kuinka usein on harrastanut seksiä. Mutta niin pystyy maksimoimaan mahdollisuudet siittiöiden pääsystä oikeelle tielle, että pupuillaan 1-3 päivän välein aina ovulaatiosta  useita päiviä eteenpäin. Siittiöt kuitenkin elävät normisti 1-3pv ja joskus kauemminkin ja ovisplussasta ovis tapahtunee 12-72h sisään. Sinällään on helpompaa vaan pupuilla vaikka koko kierron läpi kolmen päivän välein, tai sitten ainakin koko tuon hedelmällisen ajan :)

Mutta siis teette tietty silllai, mikä istuu teille kivasti :)
 
Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen... Täällä yritetty vauvaa jo melkein vuosi, ja kohta alkaa kärsivällisyys loppua :( Tiedän, kaikki sanoo että älä ressaa, mut se ei oo aina niin kovin helppoa! Suurimman osan ajasta osaan olla ressaamatta ja ajattelematta asiaa, mutta aina oviksen aikaan alkaa asiaa taas miettimään. Ja tänään alkoi taas menkat :(
Minä olen käynyt gynekologilla, kaikki hyvin lukuunottamatta taaksepäin kallistunutta kohtua.. Mies on käynyt testeissä, tulokset normaalit. Mikä siinä sitten on ettei vaan tärppää??
Tuntuu että kaikki ihmiset lähipiirissä vaan lisääntyy, ja siinä on sitten osattava olla onnellinen toisten puolesta.
Missä vaiheessa voi mennä lisätutkimuksiin, onko vuosi hyvä aika?
 
voin sanoa että mulla on ihan sama fiilis.. vaikka oon 4kk vasta yrittänyt nykyiseni kanssa tehdä lasta.. no minulla on nyt 3 päivää menkat myöhässä eikä merkkejä niistä mutta tuskimpa se yhtään tärpppäisi... sitä ei vaan malta odottaa kun sitä tahtoo nii kovasti! :)
 
Takaisin
Top