Yllätysraskaus ja kansainvälinen etäsuhde

Lilou2020

Vasta-alkaja
Hei!

Olen etäsuhteessa ulkomaalaisen kumppanini kanssa ja vietettiin yhdessä joulu-helmikuu viimeksi. Tässä kuussa ollut jotenki selittämätön "outo olo" ja rinnat arat, jonka johdosta tein raskaustestin, joka oli positiivinen. En ole vielä kertonut asiasta kellekkään, sillä itsekin vasta toipunut alkujärkytyksestä.

Itse en ole kokenut olevani vielä valmis perheenlisäykseen, vaikka täytän 30v. Tiedän, että poikaystäväni tulee halkeamaan onnesta, sillä hän on se jolla vauvakuume on ollut jo monta vuotta, eikä muusta puhukkaan ku perheen perustamisesta, naimisiin menosta, minun muutosta hänen luo yms.

Suunnitelmissa oli siis odottaa vielä muutama vuosi ja keskittyy uraan, mutta nähtävästi kaikki ei mene aina käsikirjotuksen mukaan.

Olen rehellisesti sanottuna aivan kauhuissani, miten selviän kun etäsuhde, ollaan kotosin eri maista ja välimatkat on tuhansia kilometrejä.

Haluaisin keskustella vastaavista kokemuksista ja saada vertaistukea, kun kukaan läheisistä ei vielä tiedä ja poikaystävä on toisella mantereella Olisi helpottavaa puhua edes jollekkin, jotta tämä stressi ja paniikki helpottaisi.
 
Takaisin
Top