Yliluonnollistako?

Mini80

Jostain jotain jo tietävä
Onko täälä muita jotaka olisivat tunteneet jotain niin sanottua yliluonnista kokemusta?

Mulla eilen alkoi todella kovasti mahakipuilla ja olin aivan varma, että kohta pitää kättärillä
käydä tarkistuksessa kipujen takia kun viikkoja 33+5 ja olen jo sentin auki ja kaulaa jäljellä 1,5cm
kipuilu kesti n 30min ja loppui sitten kuin seinään.

isäni soitti minulle illalla ja kertoi äitini joutuneen sairaalaan sydämmen pysähdyksen takia.
ja tämä sydämmenpysähdys oli tapahtunut juuri siihen aikaan, kun minulla alkoi ne helvetilliset mahakivut
13 minuuttia häntä oli elvytetty ja sitten oltiin sydän saatu taas kunnolla toimimaan.

ja koko aika sairaalan vientiin asti oli kestänyt n. ton 30min

nyt äitinin pidetään nukutuksessa sairaalassa tulevaisuudesta ei tietoa:sad001

mutta aika hurjalta tuntuu, että ihan kuin olisin jotenkin alitajuntaisesti reagoinut tuohon äitini tilanteeseen
vaikka tieto tapahtuneesta ei vielä ollut
olenko vain näin taikauskoinen vai onko täällä muita jotkaolisivat kokeneet jotain vastaavaa
 
En ole kokenut vastaavaa, mutta otan osaa tilanteen johdosta ja toivon parasta mahdollista lopputulosta kamalaan tilanteeseen! Voimia!
 
Mä olen aistinut isäni ja vaarini kuolemat ja ollut samaan aikaan keskellä yötä hereillä. Olen myös sanonut miehelleni n. 5 min ennen kuin hänen äiti on soittanut että jotain pahaa on tapahtunut :sad001 hänen isänsä on nukkuessa kuollut. Joten mä uskon yliluonnolliseen :Heartpink:Heartpink kun isäni kuoli olivat siskoni molemmat raskaana ja kun vaarini kuoli olin itse raskaana ja kerroin hänelle että saamme pojan sinä iltana jolloin seuraavana yönä vaarini nukkui pois:Heartblue.. Nyt ex-anoppini kuoli keväällä ja olin hänelle aikaisemmin kertonut esikoiseni saavan pikkuveljen siitä puhelusta meni 1,5 viikkoa ja hän kuoli :Heartblue Saattoi olla sattumaa. :Heartpink Mä uskon siihen että he antoivat tilaa uusille tulokkaille :Heartred koska kun mieheni isä kuoli sain ystäväni samana päivänä iltatähden. :Heartred

Mutta voimia sinulle!!:Heartblue ja toivon ettei tarinani järkytä sinua:Heartbigred:Heartbigred
 
Voimia ja toivottavasti äitisi toipuu! Minä en tämän raskauden aikana ole kokenut mitään, mutta esikoisen synnytyksessä jossain vaiheessa jäin yksin synnytyssaliin ja ajattelin että kiva nyt ne kaikki jätti mut yksin tänne. Samassa radiossa alkoi soimaan you are not alone, im here with you.... (Tiedä kuka siellä sitten oli henkisenä tukena, isäni on kuollut kun olen ollut 3v.)
 
Takaisin
Top