Yli LA:n menneet

40+3 ja still here, joten narrate lähinnä siis myötätunnosta noi sun perunas :) tänään sanoinkin miehelle, että huomenna tehdään jotain kivaa, et menee aika nopeemmin :)) Lupas viedä rautakauppaan ... kivaa.
 
42+1 ballonki paikallaan aamusta, supistelee ja suht kipeästikin, muttei silti niin et pitäis sairaalaan lähteä. Kädet niin turvoksissa ettei oikeassa ole ollut tuntoa koko päivänä.. Jos nyt vihdoin huomenna aamulla ottaisivat osastolle ja alkais tapahtumaan.. Hermo menee..
 
Bosslady, ajattelinkin miten jaksat. Paljon tsemppiä. Tänään itsellä neuvola. Saas nähdä. Toivottavasti olisi taas säikkytäti, joka laittaisi mut korkean verenpaineen takia lääkärile ( kun VP aina korkea, oma NL täti jo tottunut, mutta muut on kauhuissaan ja yksi syy miksi olen turhaan lääkäreissä juossut raskauden ajan, kun oma täti on ollut poissa ja toiset hoitsut ylireagoinut..arvot olleet samat jo yläasteelta eikä niihin ole puututtu sen enempiä..), joka tekisi ronskimman sisätutkimuksen..jos vaikka Bossladyn kanssa yhdessä päkistettäisiin päksissä muksut maailmaan :)
 
Kiitos kiitos. Mitään ei siis tapahtunut joten kohta lähdetään (taas) keskussairaalalle ihmettelemään, että joko nyt keksisivät jotain mikä toimisi vai pitääkö sitä sitten osastolle jäädä päiviksi ihmettelemään.. Joo surprise15 nähdään vaan tänään ni olis sitten vertaistuki ryhmää minullakin
 
Tsemppiä bosslady ja surprise!!! Toivottavasti saatte ihanat kätilöt ja hoitajat päksissä!! :) meille sattui huippuihana kätilö, ja vaikka suurin osa osaston hoitajista otti päähän niin sielläkin oli pari yli-ihanaa hoitajaa, jotka sai kohennettua mielialaa jo pelkällä olemassa olollaan. :)
 
hih, kaikki päksiläiset näköjään täällä yliaikailee. Tehdään sitten tärskyt päiväsaliin babyjen kanssa :D
Torstaina pitäisi varailla aikaa yliaikapolille :D
 
Toivotaan, että saatte vauvat pian syliin! Tsemppiä :Heartred
 
Yliaikapoli ensi keskiviikolle. Ajattelin, että jos se stimuloisi kaveria syntymään kun on laitettu joku pvm. kalenteriin kun tuo l.a. ei tehonnut... Noh, hyvillä mielin edelleen odotellaan mikäs sen ihanampaa kun ottaa aurinkoa pihalla ja katsoa hyvällä omalla tunnolla kun muut puuhailee :notworthy
 
:D..mä levitän käsipelin pihalle multaa, 5 kuutioo jo mennyt, 10 jäljellä. Nyt pistin miehen lapion varteen, mä vain levitän :P.
 
Mun oli pakko luopua noista pihahommista kun en pystynyt enää nukkumaan tältä käsien puutumistuskalta seuraavia öitä. Ruohon ajelin kyllä toissapäivänä kokeeksi= eli en nukkunut taas... Tylsää. Olisi niin kiva puuhailla kun on kaunista ja olo on ok, mutta kai se on maltettava. Tää turvotusvaiva on syvältä. TOIVOTTAVASTI synnytys vie sen mukanaan...
 
Mulla katos kaikki turvotus synnytyksessä. Tosin, mulla ei mitään ihan järkky isoa turvotusta tullut.
 
Mulla on pahat ja kipeät turvotukset, mutta pakko liikkua. Fyysisen kivun kestän, mutta en henkistä ja makaaminen on pahinta mitä tiedän :sad001. Tänään pitkiä lenkkejä tehty ja torilla käyty. Kipeää tekee ja jalat mahtuu enää yksiin krokseihin, mutta pää kiittää. Kumpa tää olisi jo ohi..tänäänkin itkeä tihrustin pahaa ja kipeää oloani koko aamun, ennen kun päätin lähteä kunnon lenkille.
 
Tsemppiä surprise15 kyllä ne olot sitten helpottaa, kokemuksen syvällä rintaäänellä :wink itse tässä toivon kotiutumista vielä tämän viikon puolella ni pääsee sitten tutustumaan tähän uuteen arkeen :) jaksamisia!
 
Takaisin
Top