Yli 40-vuotiaana raskautuneet - oliko merkit hedelmällisyydestä selvät

Onnea @Viivaviivi ! Helposti olet kyllä tullut raskaaksi. 😍 Toivottavasti viiva vahvistuu ja raskaus menee hyvin. 🙏

Itselläni ei ollut onni matkassa tuon loka-marraskuisen raskautumisen suhteen. Nyt pian pääsee uuteen yritykseen ja varmistuksena mennään myös Ovumialle käymään tämän kuun lopussa. Vielä haluan uskoa, että saataisiin vielä vauva syliin asti.🙏
Viivat vahvistui pari päivää ollen kuitenkin haaleita ja nyt haalenneet💔 kaksi kemiallista nyt siis koettuna . Loka ja tammikuulla .

Olipa ihanaa löytää tällainen keskustelu 😍
Mulla tilanne se, että oon 19vuotta kärsinyt lapsettomuudesta. Entisen puolison kanssa oltiin jo kevyissä hoidoissakin yli 15vuotta sitten, mutta löin hanskat tiskiin siinä kohtaa kun ainoana järkevänä mahdollisuutena annettiin ICSI mun pco-maisten munasarjojen ja silloisen puolison toimimattomien siittiöiden takia.
Ero tuli kolme vuotta sitten, löysin uuden kumppanin, joka nykyään on puolisoni ja täytenä yllärinä 05/25 olinkin raskaana. Se raskaus valitettavasti päättyi kkm 06/25 ja ajattelin, että se oli sitten siinä, toista ihmettä ei taatusti enää tapahdu. No nyt se toinen ihme on ihan alkutekijöissään kyydissä kuitenkin 🥰 4+2 nyt, ekan plussan tein 3+3 ja eilen näytti rfsun viikkonäytöllinen 3-4 raskaana, eli hyvin pitäs olla HCG noussut ❤️ ens torstaina meen hcg mittaukseen labraan, nähdään 5+0 taso ☺️
Meillä siis uusi raskaus tuli neljännestä yrityskierrosta kkm jälkeen. Mulla on ikää 41 (huhtikuussa 42) ja puolisolla 44 (huhtikuussa 45).
Nyt vaan toivotaan, että tämä pieni jaksaa sinnitellä 🥹❤️

Mä kävin tosiaan tänään siellä HCG verikokeella ja tulos huimat 3273 5+0🤭😍 vähän mietityttää, että niinköhän siellä on kaksoset kyydissä 🙈 ei olisi edes mikään ihme, meillä äidin puolella kaksosia kummaltakin puolelta ja vielä tämä minun ikä...
Kunpa nyt vaan pysyisi kyydissä, oli sitten yksi tai kaksi 🙏🥰

Takaisin