Hei, lähdin vähän "väärälle puolelle" kyselemään, mutta luultavasti te onnellisesti raskautuneet ette eksy enää niin helposti vauvakuume-puolelle.
Mua kiinnostaisi kuulla, otsikon mukaisesti, oliko merkit hedelmällisyydestä selkeät vai oliko epävarma olo ennen raskautumista?
Alamme yrittämään toista lasta, olen 41 ja mies 45. Mulla on kierukan kanssakin ollut selkeästi seurattava ja säännöllinen kierto sekä suvussa useampia yli 40v äidiksi tulleita (mummoni esim. saanut vielä kolme lasta, joista kaksoset melkein 44v).. Siksi olen toiveikas vielä tässä vaiheessa, vaikka tiedostan iän tuomat realiteetit.. Olisi kiva kuulla kokemuksianne.
Alamme yrittämään toista lasta, olen 41 ja mies 45. Mulla on kierukan kanssakin ollut selkeästi seurattava ja säännöllinen kierto sekä suvussa useampia yli 40v äidiksi tulleita (mummoni esim. saanut vielä kolme lasta, joista kaksoset melkein 44v).. Siksi olen toiveikas vielä tässä vaiheessa, vaikka tiedostan iän tuomat realiteetit.. Olisi kiva kuulla kokemuksianne.
Nt-ultran ja niptin tulokset olivat normaalit. Nyt seuraava jännityksen hetki on rakenneultra, mihin on aikaa muutama viikko.
Pari vuotta sitten raskauduin yllättäen ensimmäisestä kierrosta, mutta se meni kesken. Vaikea elämäntilanne vielä silloin, ja se ei ollut millään tavalla suunniteltu. Elämäntapoja jo muutettu loppuvuodesta sekä lisävitamiinit aloitettu.