Yli 40 v- onko teitä?

Kyfi4940040

Vasta-alkaja
Hei,

plussasin 16.6. Vielä ei ultrassa näkynyt kuin pieni hento rengas. Toivon todella, että nyt kaikki menee hyvin.

Menossa uuteen ultraan Helsingissä tai Tampereella lomaillessani heinäkuun ekalla viikolla. Mitä paikkoja suosittelette, jossa 41 v ensisynnyttäjä saisi hyvän kohtelun...;-)

Olo on ollut ihmeen hyvä, vaikka 8 h tunnin työpäivän jälkeen iltaisin iskee kamala väsy...mutta yöunet pelastaa kaiken.

Kaikkea hyvää ja hyviä voimia jokaiselle ja uskoa unelmaan!

Kata
 
miten ultrassa kävi ? Miten sun raskaus on edennyt ? Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ikäiseni raskaana olevan naisen kanssa. Olen 40-vuotias ja odotan esikoista. Laskettuaikani on 15.1.2016.
Tämän ikäisiä odottajia tuntuu olevan aika vähän.
 
Täällä on myös tähän joukkoon kuuluva perheenäiti, eli odotukset ovat onnellisesti takanapäin ja kaksi pientä ihanaa tyttöä nyt perheessämme hyörii :Heartred Esikoisen syntyessä olin 39 ja kuopuksen 40v. Raskaudet menivät hyvin , eikä missään kohtaan tullut ennakkoasenteiita (en ainakaan itse huomannut) siitä että olin jo tämän ikäinen synnyttäjä... Äitiyspoliklinikan seurannoissa kävin pinnallisen laskimotukoksen takia molemmilla kerroilla.

Onnellista odotusta sinulle maria ja muille ikätovereille :)
 
Täällä kanssa yli 40v odottaja. Aiemmat lapset jo teini-ikäisiä, joten olo kuin ensi odottajalla. Tässä iässä osaa enemmän pelätä asioita. Ikärasismia en vielä ole kohdannut. :-)
 
Hei Kata! Onnea odotukseen :)

Tässä yksi juuri plussannut. Olen 43-vuotias, kun ensimmäinen syntyy keväällä ( vielä en tiedä LA -aikaa ) :)

Niin jännittäviä aikoja.. :rolleyes:
 
Täällä yksi nelikymppinen lisää. Minulla on täysi-ikäinen tytär (18v), 15v poika ja 9kk ikäinen tyttö ja äiskä tällä hetkellä 40v :) Ehkä olisi vielä yksi pikkuinen haaveissa, mutta katsotaan :) Olo tosiaan oli kuin ensisynnyttäjällä kun tätä viimeisintä odotin. Kaikki oli unohtunut ja raskausajasta nautin ihan erilailla kun oli kypsempi odottaja. Mutta kyllä sen huomasi ettei ole enää 20v. Oli selvästi raskaampi raskaus, mutta eikö sen jossain pidä vähän jo tuntuakin, jos vertaa ekaa ja vikaa raskautta..välissä on kuitenkin 17 vuotta :D

Ihanaa olla kuitenkin kotona ja seurata tuon pikku tyttösen kasvua ja kehitystä. :Heartbigred
 
Takaisin
Top