Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Sandra84 Paljon tsemppiä IVF:ään!

Omaa napaa tännekin hieman. Eilisen pc:n minihaamulaisen innostamana testasin aamulla apteekin herkällä, joka oli valkoinen kuin lakana. Nyt on dpo 12, niin eiköhän siinä jo jotain näkyisi, jos olisi jotain tapahtuakseen tässä kierrossa. Nyt tuli jonkinlainen henkinen luovutus tästä kierrosta. Toivottavasti vaan pääsisi sitten nopeasti uuteen kiertoon ja uutta yritystä kohti. Eilen olin myös jotenkin tosi herkillä, niin eiköhän se kerro myös lähestyvistä menkoista. Ja nyt yritän keksiä hyviä puolia mahdollisesta kesäkuun lasketusta ajasta. Ehdin jo innostua mahdollisesta toukokuisesta, niin nyt koitan selitellä itselleni miten kesäkuinen olisi mukamas parempi. Vaikka eihän sillä oikeasti siis ole mitään väliä missä kuussa vauva syntyisi, kunhan vaan joskus syntyisi...

Muokattu viimeksi:
Hei,
Liityn joukkoonne. Täällä kirjoittelee 38v endometrioosia sekä yksi munasarja ja johdin poistettu 6v sitten.

Elokuussa plussasin mutta jäi kemialliseksi. Nyt yk2 ja tänään dpo9 tai 10? Tällä hetkellä ei ole yhtään oloa että raskaana olisin. Ovis tikutettu ja tallettelut osui ennen ovulaatiota sekä oviksen aikaan.

Tsemppiä kaikille ❤️

Hei,
Liityn joukkoonne. Täällä kirjoittelee 38v endometrioosia sekä yksi munasarja ja johdin poistettu 6v sitten.

Elokuussa plussasin mutta jäi kemialliseksi. Nyt yk2 ja tänään dpo9 tai 10? Tällä hetkellä ei ole yhtään oloa että raskaana olisin. Ovis tikutettu ja tallettelut osui ennen ovulaatiota sekä oviksen aikaan.

Tsemppiä kaikille ❤️

Tervetuloa!

Ajattelitko testata vai katsoa alkaako menkat?

Onnea lucky87! 😍

Pitkästä aikaa omia kuulumisia: Kesä meni äkkiä niin ei ehtinyt palstailla eikä juuri haaveillakaan. Nyt kp 21/27-28 ja alamahassa ihan samanlaisia tuntemuksia ku silloin ku viimeksi olin raskaana eli noin vuosi sitten. Aivan selkeät limat kp13, jota ei todellakaan joka kierrossa ole. Mistäpä sitä tietää mitä tapahtuu, hieman skeptinen mutta silti pienesti toiveikas fiilis.

Tervetuloa mukaan @Kristiina87, toivottavasti tärppää nopeasti! :smiling-eyes:

Täällä alkoi menkat odotetusti ja nyt mennään kp 7. Ovistestit on tilattu, niin ensi viikolla alkaa tikuttelut.

Ilmoittaudun tännekin! 🙋‍♀️ Kotona on 8- ja 9- vuotiaat syyskuiset pojat jotka aikanaan saivat alkunsa yrittämättä, esikoinen ihanana yllätyksenä ja nuorempi heti ensimmäisestä kierrosta synnytyksen jälkeen. Em. syystä ajateltiinkin pitkään, että tämä kaksikko riittää meille mutta mies antoi periksi hiljattain mun parin vuoden kuumeilulle. Jostain syystä tuntuu, että yksi puuttuu vielä porukasta ❤️

Johtunee tikittävästä kellosta ja siitä että aiemmin kaikki on tapahtunut kuin itsestään, että nyt olen stressillä varmaan pari kiertoa pilannut. Tällä hetkellä menossa dpo7/8 ja ovisplussa oli tosi vahva, ihmeellisen oireeton olo kun edelliseen kiertoon vertaa. Optimistisena siis viikonloppua kohti, kun viimein lupa testata

Tervetuloa @hupsis_! Meillä myös kaksi poikaa (6v ja 9v) ja tulivat molemmat ekasta yrityskierrosta. Nyt tällä iällä ei enää onnistukaan ilmeisesti niin helpolla. Mulla on myös sellainen olo, että yksi palikka perheestä vielä puuttuu. :red-heart: Mies oli jo tottunut tähän kahteen poitsuun mutta on kanssa nyt mukana yrittämässä. Rakastaa vauvoja, mutta oli ehkä jo hieman tottunut tähän helpompaan arkeen ja pitkiin yöuniin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mulla on nyt ovulaatio tuloillaan, niin täytyy koittaa nyt loppuviikko hyödyntää hyvin. Toivottavasti sieltä tulee iloisia uutisia viikonloppuna! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Minäkin ilmoittaudun tänne! 👋🏻

Minulta löytyy ennestään yksi 12-vuotias ja ikää itsellä 36. Pitkän pohdinnan jälkeen yritys aloitettu loppukesästä. Mietitytti että miten sitä jaksaa ryhtyä tähän kaikkeen alusta alkaen kun kotona on jo melko itsenäinen esiteini, jaksaakohan sitä enää samalla tavalla kuin sillon 24-vuotiaana 😁 mutta toisaalta tällä kertaa olisi paljon apukäsiäkin tarjolla 🥰

Yk2 menossa, viime kierrossa tuli jo plussa joka kuitenkin osoittautui kemialliseksi. Nyt jännitetään että miten tässä kierrossa käy, tällä hetkellä dpo3 menossa 🙂

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa hupsis ja sarake! 😊

Täällä mennään kp30/27-28 😅
Eilen jo luulin et alkoi, mutta ei sittenkään. Yleensä se on niin, että kun sen testin ostaa, niin varmasti vuoto alkaa. En oo siksi vielä ostanu. Ei oo kyllä mitään oireita, tavallisia endokivun tyylisiä tuntemuksia, joihin oon joutunut ottanu särkkäriä. Muistelen, että silloin ku ootin esikoista oli kans silleen, että ihan pientä punaista tuhrua tuli näihin aikoihin ja luulin et täti tuli, mut eipäs tullutkaan. Kai sitä jonkinlaista toivoa on, mutta historiani tuntien, en silti usko.

Heippa!

Minä nyt palailen tänne pitkän tauon jälkeen. Viime syksynä mulle tehtiin kaksi inssiä, jotka ei onnistunut. Sain hormoneista järkyttävät kivut moneksi kuukaudeksi ja kroppa meni ihan sekaisin. Halusin sitten pitää taukoa. Olen itsellinen äiti ja minulla on 9-vuotiaat kaksoset. Olen 36-vuotias. Nyt tässä kuussa tehtiin melkeen vuoden tauon jälkeen inssi tällä kertaa ilman hormonitukea halusin kokeilla jos vaikka onnistuisi ilmankin. Follikkeli oli tosi hyvän kokoinen, ajoitus myös super hyvä. Tänään dpo7 ja pari päivää ollut epämääräistä kipuilua vatsassa ja tänään kihelmöinyt todella paljon rintoja mitä ei tällä tavalla normaalisti tapahdu. Jännittää todella paljon että olisiko tärpännyt, mutta toki tosi aikaisin kyllä oireita et en tiedä. Ajattelin ensi ke tehdä testin, en halua liian aikaisin tehdä.

Varovaisesti hehkutan täällä kun clearblue digi antoi aamulla plussan 1-2 viikkoa ❤️ onestepit vielä haamuilee mikä ymmärrettävää kun dpo 10/11 vasta. Heti eilen iskikin jäätävä väsymys ja alavatsan seudun olemassaolon todellakin tuntee 😄 silti ihmeen seesteinen olo; ehkä ikä tekee tehtävänsä kun 29-vuotiaana esikoisen kans olin ihan hermoraunio koko raskauden ajan. Nyt päivä kerrallaan nautin tästä, kun ihan vqrmati meidän viimeinen jos tämä alku syliin asti pääsee 🫶🏻

Hei! Mahtuuko mukaan? 😊
Täällä 36v kuumeilija. Toinen kierto yritystä menossa ja dpo 7 tänään. Jännittää ja pelottaa onnistuuko enää. Nyt on pahimmat piinapäivät menossa 🙈 Eilen alkoi alavatsakivut, joita on tänäänkin, rinnat järjettömän kipeät ja palelen hirveästi. Negaa tietysti jo tänään amulla hätäisenä testattu.

Totta kai mahtuu, tervetuloa! 😊 Ja tsemppiä piinapäiviin!

Täällä nyt kp11 menossa ja testattu just tunti sitten päiväpissasta aivan selkeä ovisnega. Mut nyt on sellaset ovisjuilinnat menossa, et oon vähän hämmentynyt. Ovis on ollut yleensä kp12-14, mutta kaikkina kolmena aiempana päivänä aamulla tekemäni ovistestit on olleet sellasia et just ja just testiviiva näkyy. Missasinko taas sen ovisplussan vai mitä? Onko tää nyt kuitenkin joku endokipuilu? 🤔 Ei oo kyl eggiksiäkään viel näkynyt. Onneks pe on gyne niin siellä sit ainakin näkee onko ovis ollut tai vasta tulossa.

Tervetuloa @Wondering ! ☺️

ollaan dpo, yk ja ikäkaimoja 😆 eli hyvin samoissa fiiliksissä! Mulla edellisessä kierrossa oli kemiallinen joten koitan suojella itseäni pienellä pessimistisyydellä.

Mutta jonkinlaista nippailua, öklöä oloa ja palelua on täälläkin, musta tuntuu että varmaan kehittelen kaikenlaisia oireita tän piinailun takia 🥲

Muokattu viimeksi:
Omanapailua, mutta ehkä tekee hyvä jonnekkin avautua jospa se vähän rauhoittaa omaa päätä.

Tosiaan tämä on vasta yk2 ja edellinen yk oli kemiallinen. Mutta nyt kun tämä prosessi on aloitettu ja kerkesi jo kerran iloita positiivisesta niin omalla kohdalla kaikki rentous on kadonnut tästä hommasta tai lähinnä omasta päästä. Viime kierron jälkeen päätin etten aio testailla tai koittaa kuulostella mitään oireita ennen kuin kuukautiset on myöhässä. No mites kävikään tänään testailin jo ensimmäisen negan🫠🫠

Välillä kuvittelen että on vahvaakin etomista ja palelua, toisina päivinä niinkuin tänään, ei juuri muuta kuin menkkajomoja. Ja nyt vasta dpo8 🤯 kyllähän mä tiedän että nyt on edelleen liian aikaista tietää mitään, mutta kokoajan valmistan itseäni pettymykseen ja sekin on raskasta 😅

Mulla on ollut töissä jo pitkään aika kestämättömän kuormittava tilanne ja jotenkin viime kierron plussa tuntui senkin takia niin suurelta helpotukselta kun ehti jo huokaista että nyt kun kestää vaan vanhempainvapaaseen asti niin sitten ratkeaa tuokin asia hetkeksi. Ei raskaus tietenkään ole mikään ratkaisu työasioihin eikö se ole syy sille miksi nyt yritetään, mutta sitten taas ei myöskään viitsisi nyt etsiä uusia töitä jos kuitenkin tässä aktiivisesti yritetään lasta.

Kun kuitenkin haluaisi suhtautua asiaan rennosti ja ilolla, niin miksi ihmeessä tämä menee tämmöiseksi pakkomielteiseksi kyttäämiseksi🫠

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa mukaan @Wondering! :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Sarake Samaistun niin hyvin sun fiiliksiin. Me ei olla myöskään pitkään yritetty mutta silti rennosti ottaminen ei oikein oo sujunut... Viime kierrossa mua yllätti se, että kuinka ikävältä ne negatestit tuntui, vaikka niihin yrittikin varautua. Tähän kiertoon sujui tallettelut hyvin, niin toiveet on kyllä korkealla vaikka koitankin olla realistinen. Ikää on kuitenkin sen 7 vuotta enemmän siitä viimeisestä raskautumisesta, niin tiedän, että ei ole mikään itsestäänselvyys, että tässä kohtaa raskautuisi, ainakaan yhtä nopeasti.

Takaisin