Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On: Täällä näyttäisi tänään testi haaleaa ja yöllä oli selkeitä oviskipuja eli lasken tämän päivän dpo0. Oli kuitenkin jotakuinkin yhtä vahvat viivat eilen aamupäivällä (outo aika miulle muuten saada plussa 😅). Tehdään tänään varmaan kippotaikoja, jos ehditään. Muutoin talleteltiin -1,-2 ja -5 ja mies piti välissä tavaran tuoreena. Ainakin pitäisi olla ihan hyvät mahkut näillä puuhilla. Jätettiin se muki tekemättä tuossa välissä, kun oli vielä ovistestit niin haaleita.

@Puar meillä taisi esikoinen saada alkunsa ovispäivänä, kun miulla oli silloin pillereistä huolimatta oviskipuja. Eikä meillä ollut sillä viikolla muita hommailuita. Oltiin etäsuhteessa niin nähtiin keskivertopariskuntaa vähemmän. 😅
Päästään näköjään samaan aikaan jännäilemään tämän kierron lopputulosta! Minä kans luulen, että jos on vauva tullakseen, niin kyllä se näilläkin puuhailuilla tulee, on kuitenkin muutaman päivän sisään useampi kerta 🙏

ON: eipä kukaan kellistänyt eilen ketään... 🙈 Ovistesti ei lenkin vielä haalea, ehkä aavistuksen tummentunut... Jos tänään sitten jaksais... Nukuin eilen illalla 2 tunnin päikkärit.. ja yölläkin yli 8 tuntia, ja edelleen väsyttää 🙈 onneksi on loma...

Jännitän teidän mukana Pilkki24 ja Puar 🤩
Ja ehkäpä mullakin alkaa muutaman päivän päästä piinailu kunnolla... 🙈

@Sandra84 siirryitkö jo kokonaan 40+ ryhmään? Mun pitäisi varmaan siirtyä kans kun nyt olen jo 10 päivää ollut 40v 👀🙈

@Kesäheinä85 täälläkään ei ehditty edes sitä kuppihommaa. 😅 Mutta ovistestit haaleni vielä iltaa kohden niin eiköhän tuo ajoitus ollut ihan hyvä kuitenkin, kun saatiin dpo-2 ja -1.

Tulin muuten minäkin tänne 35ryhmään jokusen kuukauden etusessä kurkkimaan ja hölisemään. 😁 Nyt se on kyllä virallisesti mittarissa se 35. Eikös se ollut se geriatrisen raskauden raja? 🤣🤣🤣

Pantis: ihan selkee haamu ❤️

Kesäheinä: kyllähän kuulostaa kunnon suunnitelmalta. Ei oo helppoo yritys todellakaan 🤣

Itsellä tänään kp1. Kaikki oireet hävisi dpo 10-11 tietämillä ja Kierto venyi 35 päivän mittaiseksi, ovis oli kp 22. Menkat alkoi ilman mitään tuntemuksia. Luteaali vaihe hyvän mittainen 13 päivää. Ja varmaan joku kiinnittymis yritys siellä oli. Pitäisiköhän hakee ne royal geleet itsellekin käyttöön. Uskaltaiskohan niitä syödä monivitamiinin kans yhdessä kun mulla tuo femibion 1 käytössä.

@Sandra84 siirryitkö jo kokonaan 40+ ryhmään? Mun pitäisi varmaan siirtyä kans kun nyt olen jo 10 päivää ollut 40v 👀🙈
En, mä oon täällä ja siellä ja hoitokeskusteluissa. En oo jaksanu kirjotella. Laitoin Ovumiaan mailia että olisko niillä heti aikaa eikä 25.7. ku en jaksa odottaa vai Pitäskö sit mennä Dextralle… Ne aukee huomenna kesätauolta. Ootan mitä vastaavat. Sanottiin, että ihan sama kuka lääkäri! 🙊

Kp25/27-28 ja kauhee hiilarihimo. Oon saanu painoa alas 2,1kg 3 viikossa ja siitä hyvä mieli. :) Salia vaatii ja tarkkaa syömistä, mut tänään ja eilen paljon höllemmin…

Ps. Mä oon elokuussa 41 😭

Mielenkiintoista @lucky87 🤔 mulla venyi edellinen kierto noin 36 päivään, eli viikolla tai vähä reilulla kun nyt keväällä kierto oli aika hyvin sen 28-29 päivää... Liekö hedelmöitys tapahtui ja yritti kiinnittyä, koska ummetus oli sitä luokkaa että progesteronia ehkä oli reilummin... 🙈

Noh ei auta kuin jatkaa oviksen metsästystä.. vielä on aikaa kyllä pari päivää tulla sen ovisplussan.. jos tiistaina tulis, niin se taitaisi olla kp17 ja yleensä mulla on sit vuorokauden sisään ollut oviskipuja... Mut sitten jos ovis on kp18 tai kp19 ja kierto sen 29, niin luteaali jää kyllä liian lyhyeksi 🤔 kaikkea sitä... 🙈

Siskon kanssa tuossa juttelin ja hän kannusti selvittämään mahdollisuutta saada jo nyt suolistohormoneihin vaikuttavaa lääkettä ozempicin tai vastaavan... Ajattelin, että elokuussa otan sen puheeksi työterveydessä, mutta toisaalta miksipä sitäkään lykätä kun Metformin ei auta tarpeeksi... 🤔 Pitää vain sit huomioida varoajat yms... 🤔 Tai jos heillä olisi muita ehdotuksia.

En enää jaksa tätä jatkuvaa väsymystä 😔

No eipä saada aikaisemmin aikaa Ovumiasta. Ääärgh! Täällä kp26. Ylihuomenna ehkä alkaa sit kierto. Ja jos ei ala niin teen testin… Rintoja vähän aristaa, mutta alkanut tässä pms-oireena tänä vuonna näköjään…
@Kesäheinä85 mäkään en jaksa jatkuvaa väsymystä! Varmaan nää kaikki jutut uuvuttaa ja työssä uudet jutut myös. Onneks on kohta lomaa taas…

Tsemppiä @Sandra84 ❤️

minä täällä hajosin jo palasiksi, tää kuumuus oli viimeinen pisara...😭🤯🤬 Mutta itkupotkuraivarit, pusut ja halit on ennenkin auttanut... 🧡Joten eiköhän tämä tästä taas.. pakataan minun hajoamisen keskellä matkailuautoa reissua varten... Jospa pieni lomailu kaukana kotoa auttaisi kans...
Ovistestissä ei vieläkään tummempaa toista viivaa.. se oli kans isku vasten kasvoja... Toki joo kp16 tänään.. ettei sinällään vielä hätää... Voihan se LH piikki tulla yllättäen ja tämä kuumuus varmaan siirtää sitä... Kun ei sovi mun kropalle yhtään...
Mietin, että otanko testejä mukaan reissuun vai en.. mutta kai se on otettava... Muuten hermoilen tätä kieltojen sekoilua lisää... 🤦‍♀️
Ikäkriisi ei helpota asiaa yhtään... Jo 40v ei lapsia... Mutta sentään mies jo sanoi, että kait se on lähdettävä käymään asiantuntijan juttusilla... 🥲 Pitää keskustella siitä myöhemmin kun tunteet on rauhoittunut ja sää viileämpää 🙈

Mites tänne ketjuun kuuluu?
Täällä eilinen ovistesti edelleen haalea... Tänään kp18 alkoi pieni vuoto ja kivut, otin jo aamupäivällä särkylääkettä ja vuotaa hieman... Kiva olla reissussa kipeänä ja vuotavana... Jospa kuitenkin alkaisi kunnon vuoto ja pääsisi sitten oikeaan kiertoon... Tiedä mikä tässä taas sekoilee... 🤦‍♀️ Jospa kesä ei vain sovi mun kropalle ja työstressin höllääminen... 🙈 Menee kierto ihan plörinäksi.. kesäkuun kierto reilut 36päivää pari päivää kevyttä vuotoa ja viikon päästä pieni vuoto yhtenä päivänä... Ja nyt taas... 🤦‍♀️
Kaikkea sitä... 🙈

@Kesäheinä85 Onpa ärsyttävää tuollainen epämääräinen vuotaminen. Kun ei ovistestin mukaan olis oviksesta johtuvaakaan. Mä kyllä luulen, et nää läkähdyttävät helteet saattaa joillakin vaikuttaa kiertoonkin. Sit kun siihen lisää stressin ja muut muutokset vielä päälle. Aika tuskaa oli käydä tänään asioilla 🥵

Mulla menossa KP11. Äpit povaa ovista joko sunnuntailla tai maanantaille. Flossa on jopa 11 vihreällä merkittyä päivää ja oletetun ovulaatiopäivänkin jälkeen vielä 4 😂😅 Joo-o. Jos edellisiä kiertoja seurailee tämäkin kierto, niin oletan oviksen olevan enemmänkin keskiviikkona. Se ois kyllä hyvä, toivottavasti ei veny pidemmälle, sillä silloin keskiviikkona tulee myös vieras. Oon nyt vielä käyttänyt vain OS ovistestejä, alan lähipäivinä tekemään myös muun merkkisiä rinnalle niin kattoo josko sais oviksen kunnolla kiinni tällä kertaa.

Edit: Siis ihan unohdin kirjoittaa, että mulla tulee pyyhkiessä välillä niukkaa ruskeaa. On itseasiassa tullut pariin otteeseen viime menkoista lähtien. Tää on kyllä ihan uutta. Et joko helle tekee tepposia tai sit mitä lie tää onkaan. Ehkä pitäis tehdä varmuudeksi rtesti? Viime menkat oli kyl aika niukat. En kyl usko et ois posi mut eipähän tarvi arpoa.

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo4, mieli maassa ja alavatsassa jotain pientä vihlontaa. Pikku mökkireissu tulossa, niin helpottaa odottelua.

Mites tänne ketjuun kuuluu?
Täällä eilinen ovistesti edelleen haalea... Tänään kp18 alkoi pieni vuoto ja kivut, otin jo aamupäivällä särkylääkettä ja vuotaa hieman... Kiva olla reissussa kipeänä ja vuotavana... Jospa kuitenkin alkaisi kunnon vuoto ja pääsisi sitten oikeaan kiertoon... Tiedä mikä tässä taas sekoilee... 🤦‍♀️ Jospa kesä ei vain sovi mun kropalle ja työstressin höllääminen... 🙈 Menee kierto ihan plörinäksi.. kesäkuun kierto reilut 36päivää pari päivää kevyttä vuotoa ja viikon päästä pieni vuoto yhtenä päivänä... Ja nyt taas... 🤦‍♀️
Kaikkea sitä... 🙈
Voisko olla ovulaatiovuoto? Mä en oo aina saanut plussaa vaikka selvästi ovulaatio on ollut ja tullut jopa raskaaksi.

Mulla oli ovulaatio oletettavasti just, aamulla aikaisin heräsin kipuihin ja testi tumma (ei ihan plussa kuitenkaan mutta oireet täsmää). Ei kyllä tarvii hirveesti jännittää raskautta kun yhdyntä ollut viimeksi la ja sit tänään, parhaat päivät jäi väliin kun ei oo vaan ehtinyt 🤭

Kirjoittelen kans pitkästä aikaa tänne +35 ketjuun. ☺️ Mulla oviksen tikuttelu just menossa. Viime kierrossa bongasin sen kp 13 ja nyt on kp 15 ja tänään tuli digiin pysyvä hymy.
Liuskat on vielä aika kaukana posista. 😬 Niitä kyl jatkan vielä. Talletukset olis vissiin hyvä tehdä nyt ja parina tulevana päivänä.
Mulla on tässä kierrossa ollut tosi rauhallinen olo. 🫶🏻 Aloitin kolmisen viikkoa sit uudessa työssä niin sekin vaikuttaa et maanisin kela tästä yrittämisestä on ollut taka-alalla
Olispa tää meidän kierto. 🫶🏻
Nyt myös tuntuu et kroppa on palautunut kevään kohdunulkoisesta. Tässä kierrossa ei ollut mitään nippailuja tms mitä tuli parissa kierrossa leikkauksen jälkeen.. 🤔
Vielä ku sais pidettyä paketin kasassa piinaviikkojen kans. 😬

Täällä kp14 ja ovistestiin viiva tummui edellisestä, saa nähdä menikö sitten tässä vai tummeneeko vielä..

Muokattu viimeksi:
Täällä kp31… Onkohan mun kierto pidentynyt ton dhean takia vai onko se vaan muuten sekaisin. Eilen oli nega testi… Pääsis varaileen ultraan aikaa ku tietäs koska kierto alkaa 😀 (tehdään luteaalistimulaatio)

Ihan hassua että kestää…

Takaisin