Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jahas, ovisviikko nurkan takana, eli se aika kierrosta, kun kaikki tuntuu mahdolliselta - lähipiirissä taas pari raskausuutista, ja taas on sellainen olo, että pakkohan nyt meillekin on jo tulla hyviä uutisia. Työkuviotkin selkeytyi, ja senkin puolesta olisi hyvä ajoitus. Vähän ristiriitainen olo siitä, että jos nyt tärppäisi ja kaikki menisi hyvin, olisi la sama kuin ekalla menettämällämme.

Tsemppiä @Puar ❤️

Täällä myös alkaa oviksen metsästys pe-la yönä vuoti vähän, sen jälkeen ei taaskaan mitään, la iltana olin niin kipeä, että otin särkylääkettä... Että saapa huomata millainen tästä kierrosta tulee...

Laskin kuitenkin että nyt olisi kp9...
Tein tänään ekan ovistesti, sen verran oli vaalea vielä, että teen seuraavan ehkä tiistaina 🤔

Henskuu: ootko kokeillut kipuihin lämpö tai kylmä tyynyä esim. sellainen kaura tyyny

Onnea tuleviin oviksiin ja piinapäiviin. 🤗

Itsellä tämä dpo 7 ja kp29/27 edellisen ekan epäselvän kierron jälkeen. Plussasin siis oviksen hymynaaman vasta kp 21 ja ovis tuntemukset kp 22.

Dpo 8 ja Ihan naurettavat viivalasit päässä saan kuviteltua tuohon viivanpaikan vaikkei siinä oo yhtään mitään 🤣 eihän....
Ja mikä hauskinta viime kierron perusteella ovulaatiosta laskettuna menkkojen pitäisi alkaa vasta 11.7. Joten kyllähän tässä liikaa taas tuli innostuttua.

Liitteet

• IMG_20250707_101801.jpg
    IMG_20250707_101801.jpg
    157.3 KB · Katsottu: 105
  • IMG_20250707_101003.jpg
    IMG_20250707_101003.jpg
    765.2 KB · Katsottu: 103
Muokattu viimeksi:
@lucky87 en vielä näe mitään... Eikä noin varhaisella päivillä oikein voikaan, jos kiinnittymiseen menee yleensä se 5-8 päivää... Huomenna tai ylihuomenna uutta tekstiä? Jos maltat odottaa 😉

@lucky87 joo oon mutta ei auta. Se kipu on niin voimakas ja kestää noin 12-18h että ainut mikä auttaa on burana tai lepo mutta se ei onnistu lasten kanssa 😫

Lopetin minipillerit yli vko sit eikä vieläkään menkkoja 😳 muutaman päivän tuli tiputteluvuotoa ja olin varma et menkat alkaa mut ei oo näkynyt. Aina alkanut nopeesti lopetuksen jälkeen mut nyt kun niitä oikein odottaa niin ei tietenkään ala 🙈

@Henskuu nuo invalidisoivat oviskivut on kyllä hirveitä! Olen nyt yritysaikana koittanut pärjätä pelkällä panadolilla, mutta ei se vie kokonaan kipuja pois. Töissä on välillä vaan ilmoitettava, että nyt on vaan levättävä pahin kipu pois. Gelee royale taitaa vähän auttaa. Tai sitten on vaan sattumaa, että on ollut siedettävämpiä niissä kierroissa missä olen sitä syönyt.

@Henskuu nuo invalidisoivat oviskivut on kyllä hirveitä! Olen nyt yritysaikana koittanut pärjätä pelkällä panadolilla, mutta ei se vie kokonaan kipuja pois. Töissä on välillä vaan ilmoitettava, että nyt on vaan levättävä pahin kipu pois. Gelee royale taitaa vähän auttaa. Tai sitten on vaan sattumaa, että on ollut siedettävämpiä niissä kierroissa missä olen sitä syönyt.
Joo onneks en oo töissä, en pystyis fyysiseen työhön kipujen kanssa! Hassua et ennen ekaa lasta en tunnistanut ovulaatiota, tokan jälkeen tuli lieviä oireita mut kolmannen jälkeen kivut alkoi olla tosi kovat ja joka lapsen jälkeen pahempia 😬 Tosi vaikee olla ilman Buranaa mut pakko kärsiä. Ihan kuin naisille menkat ei olisi tarpeeksi, ei jaksaisi ovulaatiosta kärsiä lisäksi 🤭

Joo onneks en oo töissä, en pystyis fyysiseen työhön kipujen kanssa! Hassua et ennen ekaa lasta en tunnistanut ovulaatiota, tokan jälkeen tuli lieviä oireita mut kolmannen jälkeen kivut alkoi olla tosi kovat ja joka lapsen jälkeen pahempia 😬 Tosi vaikee olla ilman Buranaa mut pakko kärsiä. Ihan kuin naisille menkat ei olisi tarpeeksi, ei jaksaisi ovulaatiosta kärsiä lisäksi 🤭
Arvaa vaan olenko kironnut samaa. 🥴

Joko henskuu oot saanut kierron alkuun?

Jokos pilkki24 ovista bongaillut?

Puar: varmaan ajatuksia myllertää monenlaisia tässä kierrossa. Tsemppiä.

Kesäheinä85: jokos ovis bongattu 🙂

Aina täällä tilanne elää itse kullakin omassa tahdissaan. Voikun kaikille plussan soisi.
Itsellä ajatuksia tulvinut, jos plussa tulisi nyt, en ole varautunut näin nopeaan kun kuopuksen kanssa meni 3 vuotta, olishan se shokki tavallaan vaikka tietäähän sen että mahdollisuus on. Nyt toki elämäntilanne aivan toinen, rakkaus kantaa, stressiä vähemmän ja henkisestikin kypsempi kuin 9 vuotta sitten.

Pakko hehkuttaa, oon syönyt nyt aamuin illoin gluteiinittoman kaurapuuron bonne kuningatar soseella, voi silmällä ja pikkasen kookos sokeria. Niin hyvää ja ei turvota, tunnen miten suolisto voi paremmin. Kun söin normi täysjyvä kaurapuuroa niin sama turvotus ja ällötys jatku. Leipä myös puuron vuoksi jäänyt pois kun viljakiintiö täynnä. Onneksi satokausi aluillaan niin saa tuoretta mustikkaa metsästä hakea. Mansikka maistiaiset sainkin tänään jo kaupasta, omat mansikat vielä ihan pieniä ja raakoja.

@lucky87 taitaa olla kp10 ja testit ihan haaleina vielä. Ollaan kyllä pidetty tavara tuoreena ja aletaan nyt valmistautumaan loppuviikon kestävään vauvantekomaratooniin. 😅 Huomenna ehtii tallettelemaan. Oletus, että ovis kp12-14 mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.

En muuten itse ole huomannut mitään eroa gluteenittoman ja tavallisen kaurapuuron välillä, vaikka herkkävatsainen olenkin. Ehkä siulla on jotain keliakian tynkää?

Hienoa @lucky87 että vatsa voi paremmin 👍🏻 sama täällä, ei enää ole niin jumissa mitä 2 viikkoa sitten. Mulla kait oli keltarauhashormonia sen verran että meni vatsa jumiin... 🤔 Vaikka noin jumiin ei ole aiemmin mennyt kuin kahden plussan kohdalla, tai jos olen syönyt älyttömästi juustoa... Ja silloinkin jumi kestää 1-3 päivää, ei hidastuu kahdeksi viikoksi 😅🙈

Kai ne mun menkat oli sitten vain käytännössä 2vrk kevyttä vuotoa, liekö limakalvo jäänyt niin ohueksi.. vai oonko vain jo niin vanha... Ja sit yhtenä yönä oli tullut vuotoa ja aamulla vähän, mutta ei enempää, ärsyttävää tuollainen yövuoto kun en ollut yhtään varautunut 🤦‍♀️ onneksi sekin oli vähäistä...

Just tässä pidättelen, että voisin testin tehdä, olin päivän menossa ja tulin kotiin vasta 21 aikoihin... 🤔 🙈

Eilinen testi iltapäivällä oli tosi haalea, mutta ehkäpä olin silloin juonut turhan paljon... Edeltävän päivän testi oli tummempi, toki sen tein illalla klo 20.00 aikaan, eilinen oli klo 17 aikoihin 🤔
Toki nyt vasta kp12.. et luulisin että ovis on aikanaan sunnuntaina kp15 🤔 jos tänään on tosi haalea viiva, testaan vasta ylihuomenna 🤔 pihtaan jo ovistestejäkin 😅🙈

Hienoa @lucky87 että vatsa voi paremmin 👍🏻 sama täällä, ei enää ole niin jumissa mitä 2 viikkoa sitten. Kai ne mun menkat oli sitten vain käytännössä 2vrk kevyttä vuotoa, liekö limakalvo jäänyt niin ohueksi.. vai oonko vain jo niin vanha... Ja sit yhtenä yönä oli tullut vuotoa ja aamulla vähän, mutta ei enempää, ärsyttävää tuollainen yövuoto kun en ollut yhtään varautunut 🤦‍♀️ onneksi sekin oli vähäistä...

Just tässä pidättelen, että voisin testin tehdä, olin päivän menossa ja tulin kotiin vasta 21 aikoihin... 🤔 🙈

Eilinen testi iltapäivällä oli tosi haalea, mutta ehkäpä olin silloin juonut turhan paljon... Edeltävän päivän testi oli tummempi, toki sen tein illalla klo 20.00 aikaan, eilinen oli klo 17 aikoihin 🤔
Toki nyt vasta kp12.. et luulisin että ovis on aikanaan sunnuntaina kp15 🤔 jos tänään on tosi haalea viiva, testaan vasta ylihuomenna 🤔 pihtaan jo ovistestejäkin 😅🙈
Piinaillaan siis samassa aikataulussa sitten. 😁 Miulla on pitkästä aikaa vähän jotain toivontynkää tässä hommassa. Voi tulla pitkät piinaviikot noiden tylsistymiskuukausien jälkeen. 😅

@lucky87 ei näy menkkoja, odottavan aika on pitkä 🙈 Eilen tein ovulaatiotestin ja tuli haalea viiva, koitan seurailla tuleeko ovulaatio ennen menkkoja kun lopetin pillereiden syönnin niin että söin muutaman pillerin laatasta 😁

Täällä kp 14 ja ovistestiviiva ilmestyy jo testin ollessa märkä (onestepit käytössä, eli värjäytyy kokonaan ja kestää kuivua), eli lähestytään h-hetkeä. Mies reissussa viikonlopun, eli voi olla, että täydellistä ajoitusta ei tule, mutta ihan hyvä kuitenkin 🤞

Takaisin