Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo 10, aamuiseen testiin tuli hyyvin haalea sinertävä mahdollinen haamulainen... tai sitten joku clearbluen perus hämyviiva 😅 kovasti tekisi mieli olla varovaisen toiveikas, mutta katsellaan miltä huomenna näyttää.
View attachment 150762

Jotakin siinä näkyy kyllä, toivotaan vahvistumista 🤗

Heippa, liityn tänne(kin) keskusteluun mukaan. Olen iältäni 37v ja esikoisen yritys on ihan vastikään aloitettu (yk2). Ihan perinteisesti on yrityksessä eli tuntemusten mukaan ovisten tunnistaminen ja petipuuhien ajoitus sinne oviksen tienoille. Kiva tulla keskusteluun mukaan :Slightly Smiling Face:
Tervetuloa mukaan! Toivotaan että pian tärppää! 😊 Minkä pituinen kierto sinulla yleensä on?

kauhee kuume koko ajan, vauvakuume siis.. 🤗 Miettiikö muutkin asiaa koko ajan?

Mä alan taas kuvitella oireita ja sit saatan pettyä 😅

Aika paljon asia pyörii päässä päivittäin. Nyt on ollut tosin niin paljon muita asioita, joihin on pitänyt laittaa energiaa, että välillä onneks jotain muutakin mielessä 😁 Kyllähän se mieli voi tehdä tepposiaan, kun niin hartaasti toivoo.

Mulla on dpo 16/kp31. Ei oo ikinä ollut näin pitkää kiertoa, testasin viimeks dpo14 aivan selvän negan. En testaa enää vaan jään odottelee vuotoa. Cyclot lopetin pari päivää sitten, joten eiköhän ne menkat sieltä ala. Se vähän ihmetyttää, et tissit kipeyty siinä main ku normisti olis menkat alkanut, mut nyt ne ei oo yhtään kipeät enää. Jänniä nää hormoniasiat.

Missäs vaiheessa muut on? Mitä oireita sulla on @Mamiii ?

@Mamiii mulla lähinnä pyörii päässä vaan tällä hetkellä labrojen ja hormonien aikatauluttaminen ja hoitojen ja työn yhteensovittaminen. Mutta jollain tasolla vauvaprojekti mielessä koko ajan. Esimieskin kävi tänään kyselemässä kuulumisia. Ehkä oli sittten joku ollut huolissaan mun jaksamisesta, kun viimeiset viikot ollut niin itkuinen.

Ahdistaa ja pelot pinnassa 😒

Tuntuu että toiveet jokaisen onnistuneen raskautumisen myötä nousee potenssiin kymmenen - anteeksi negailu, mutta tuntuisi melkein helpommalta kestää ettei toivoisi ollenkaan kuin tasapainoilla toivomisen ja toivottomuuden rajalla.

Jaksamista ❤️ Tätähän se on. Vaikka kesällä meni itsellä kesken, niin se vaan ruokki sitä halua olla raskaana.. vaikka välillä on sen jälkeen ollut täysin toivoton ja maansa myyneen olo.. Just sillai et ei tää tuu ikinä onnistumaan. Ja sit pelot, että ei se vaan onnistu vaikka kuinka yritetään.

Muokattu viimeksi:
@Mamiii mulla lähinnä pyörii päässä vaan tällä hetkellä labrojen ja hormonien aikatauluttaminen ja hoitojen ja työn yhteensovittaminen. Mutta jollain tasolla vauvaprojekti mielessä koko ajan. Esimieskin kävi tänään kyselemässä kuulumisia. Ehkä oli sittten joku ollut huolissaan mun jaksamisesta, kun viimeiset viikot ollut niin itkuinen.

Joo.. Tavalla tai toisella pyörii joka päivä päässä.

Varmaan sen takia en saa nukuttua, kun koko ajan pitää kytätä jotakin ja olla valmiudessa ja sit odottaa tuleeko pms oireet ja ettei kuukautiset vaan ala väärään aikaan. Ja sit jos raskautuu, alkaa uusi odottelu ja pelot että kaikki ei ole hyvin.

Pistätkö siis jotakin hormonia? Kovasti jaksamista sinulle tähän rumbaan.

@Zebra jätittekö sen kunnalisen puolen hoitoasian sikseen, vai koitatteko vielä kyseenalaistaa?

Mulla on näköjään jo kp26 ja Dpo9 tai max Dpo10. Ovis tuli ehkä hieman tavallista myöhemmin jostakin syystä.. JOS tuli, en testannut.. Varmaan koska edellisessä kierrossa siirsin kuukautisia Primolutilla ☺️ Nyt taidan vaan ottaa rennosti enkä testaa ainakaan vielä. On mulla jotain oireita, mutta syyskuussa tyhjennyskierrossa menin lankaan, niin nyt koitan laittaa jöitä hattuun. Se pettymys oli silloin niin valtava kun oli oikesti oireita..

Muokattu viimeksi:
Paljon onnea @MiniMe88! :red-heart:

Täällä on pidetty vähän taukoa kirjoittelusta. Tuntui, että pyöri liikaa ajatukset tässä yrittämisessä, niin oli hyvä ottaa vähän etäisyyttä foorumistakin. Tämä kierto on sitten menty muutenkin rennommin, en ole testannut ovulaatiota ja en ole seurannut oireita tavalliseen tapaan. Eilen tein negatiivisen testin ja tänään pitäisi alkaa menkat. Vähän menkkakipuja on ollutkin mutta vuoto ei ole vielä alkanut.

Joo.. Tavalla tai toisella pyörii joka päivä päässä.

Varmaan sen takia en saa nukuttua, kun koko ajan pitää kytätä jotakin ja olla valmiudessa ja sit odottaa tuleeko pms oireet ja ettei kuukautiset vaan ala väärään aikaan. Ja sit jos raskautuu, alkaa uusi odottelu ja pelot että kaikki ei ole hyvin.

Pistätkö siis jotakin hormonia? Kovasti jaksamista sinulle tähän rumbaan.

@Zebra jätittekö sen kunnalisen puolen hoitoasian sikseen, vai koitatteko vielä kyseenalaistaa?

Mulla on näköjään jo kp26 ja Dpo9 tai max Dpo10. Ovis tuli ehkä hieman tavallista myöhemmin jostakin syystä.. JOS tuli, en testannut.. Varmaan koska edellisessä kierrossa siirsin kuukautisia Primolutilla ☺️ Nyt taidan vaan ottaa rennosti enkä testaa ainakaan vielä. On mulla jotain oireita, mutta syyskuussa tyhjennyskierrossa menin lankaan, niin nyt koitan laittaa jöitä hattuun. Se pettymys oli silloin niin valtava kun oli oikesti oireita..

Kysyttiin vielä, olivat keskustelleet siellä ja tulleet edelleen siihen tulokseen, ettei ovet aukea. Joten se siitä. Varmaan yritetään nyt sit Cyclojen avulla seuraavat kierrot ja katsotaan keväällä lähdetäänkö yksityiselle. Toisaalta vähän kiinnostaisi tehdä aukkari, toki se syyhän voi olla jossain ihan muualla ettei tärppää. Nää Cyclot näyttää vaan pidentävän mun kiertoa ihan reilusti lopetuksen jälkeenkin, et en tiiä kuinka sekaisin kierto näistä menee. Se hyvä puoli lyhyellä kierrolla on ollut, et yrittämään pääsee vähän useammin. Eihän se toki mitään auta jos luteaali jää liian lyhyeksi. Nyt jo 8 päivää sitten odotteli menkkoja, eikä vieläkään näy.

Voimia kaikille. Onhan se raskasta toivoa ja pettyä kerta toisensa jälkeen. Ja vielä raastavampaa varmasti jos takana on menetyksiä 💔

Tervetuloa mukaan! Toivotaan että pian tärppää! 😊 Minkä pituinen kierto sinulla yleensä on?
30vrk, säännöllinen +2vrk. Oletetun ovulaation oireet on todella paksu, limainen valkovuoto ja tuntemus että puolisoa tekee mieli vähän missä ja milloin tahansa 🫢 Olen tehnyt periaatepäätöksen olla tässä yrityksen alkuvaiheessa tikuttamatta ovulaatioita koska olen tosi taipuvainen sille että muutun fanaattiseksi.

Mä pidin viime kierron hiljaiseloa. En tarkkaillu ovulaatiota enkä oireita jne, yritin ottaa yhen kierron välissä niin rennosti kun suinkin pystyin. Lopetin myös tupakoinnin reilu kuukausi sitten. Nyt on yk 5 menossa, kp8 ja otin huvikseni greipin tähän kiertoon mukaan siinä toivossa että se vahvistais ovislimoja, jotka mulla on nykyään suht olemattomat. Ei tarvitse mennä kun vuosi taaksepäin kun ovislimat oli vielä runsaat ja selkeät useamman päivän ajan, mutta jostain syystä nyt ei enää ole 🤷 kierto on kuitenkin limojen puutteesta huolimatta tasainen. On ihan myytti tuo greippi, mutta eipä siitä haittaakaan ole ja saa ainakin lisää vitamiineja jos ei muuta. Ovulaatiota tässä siis odotellaan tällä hetkellä jälleen 😊

Täällä testattiin selkeä plussa kp28/27-30😊

Niin epäuskoinen fiilis, kuitenkin vuosien lapsettomuushistoriaa, endometrioosi ja adenomyoosi ja lukuisia alkuraskauden keskenmenoja menneisyydessä takana, joissa ei oo näinkään vahvoja viivoja ollu.
😭😭😭❤️❤️❤️
Todella paljon onnea ja hyvää raskausaikaa 🥰🥰❤️

Kiitos teille kaikille tosi paljon🥰 ihana kun myötäelätte tässä, kun ei vielä aikoihin uskalla muille kertoa kumppania lukuunottamatta. Jään historian vuoksi seurailemaan vielä ryhmää, mutta varovaisen toiveikkaana siirryn myös jo elokuisiin odottajiin🥹 soittelinkin tänään neuvolaan ja huomenna uutta puhelua, voi olla että pääsisimme varhaisultraan juurikin vaikean kokonaistilanteen vuoksi.

Oikein ihanaa joulunaikaa teille kaikille ja plussatuulia ihanat! 🩷🎄

Takaisin