Yleinen keskusteluketju loppuvuodelle

Miten muilla on lähtenyt viikko ja marraskuu käytiin?

Itse olen ottanut rennosti, liikkunut vähän, syönyt terveellisesti ja ahminut Netflixiä. Lapset ovat seikkailleet mumminsa kanssa.
 
Meillä marraskuu lähti nuhaisesti käyntiin. Esikoinen oli tänään koulussa, alkuviikosta ei ollut. Hän sairastui ensimmäisenä ja parantui ensimmäisenä, me muut ollaan vielä aika flunssaisia, mutta paranemaan päin.
 
Tätä on ehkä vaikea selittää, mutta mulla käy yleensä niin, että asiat vain suttaantuvat oikealla tavalla hyvin. En ole koskaan oikeastaan stressannut esim. työkuvioista, koska ne nyt vaan ovat menneet juuri niinkuin pitääkin.
Esim. en päässyt haluamaani lukioon. Yllättäen kaupungissani järjestettiinkin 10.luokka. Kävin kymppiluokan ja pääsin haluamaani lukioon.
Lukion jälkeen hain ensisijaisesti AMK:hon, jonne en päässyt. Onnistuin sumplimaan erään toisen opiskelupätkän ja kun aloitin tuota toista opiskelupätkää, sain tiedon että pääsen varasijalta AMK:hon. Lykkäsin AMK:n aloitusta vuodella. Aikoinaan mies sai vakituisen työpaikan. Seuraavana päivänä mulle ilmoitettiin että sain vakituisen työpaikan.
Jälleen kerran, määräaikainen sopimus päättyi juuri ja tammikuussa aloitan opiskelut. Ja silloin kun päätin, että jos jatkoa tarjotaan, en ota sitä, en vielä tiennytkään mitään tulevista opiskeluista.
Näin se elämä menee.
 
Jotenkin piristävää, kun on niin kirpeä ilma. Parempi pikku pakkanen on kuin se että sataa vain! Talvi saa tulla ja lumet myös, tulisipa valkoinen joulu.. Vaan talvivaatetus ei ole yhtään mun juttu. Hirveän vaikeaa löytää kauniita vaatteita jotka ovat myös käytännöllisiä ja kauniita.
 
Minäkin toivon jo talvea. Ruska kun on mennyt on syksy kovin harmaa. Täällä pakkanen tuli ja meni ja nyt on ollut taas sateista. Millä mielin muut odotatte talvea?
 
En vastusta, mutten erityisesti kaipaakaan lunta. No valkean joulun haluaisin, mutta eniten kaipaan sitä, että olis tavalla tai toisella kuivaa! Inhoan tätä kurarallia koirien kanssa. Talvessa, lumessa ja pakkasessa ei oo muuta vikaa ku auton raapiminen ja kaivaminen lumesta sekä liukkaus. Hirvittää lenkkeily näin raskaana ja huonoliikkuisen pappakoiran puolesta.
 
Meilläkin podetaan flunssaa.
Vanhempi lapsi aloitti, parani nopeasti. Pienempi on ollut räkäinen kohta pari viikkoa, ja samalla tulee poskihampaita. Voi sitä kiukun määrää. ( haluaa silti hoitoon leikkimään)

Ja nyt se flunssa on itselläni ja kun maailma on avautumassa, niin mieskin aloitti taas matkustamisen. Siinä sitten yrität viihdyttää kahta lasta, kun ulkona sataa vettä.

Lumi olisi paljon mukavampaa, lapsetkin viihtyvät. Ja tänä talvena pienempikin osaa jo jotain. Toki lumessa on huonokin puolensa, kun aurat tuuppaavat lumet surutta jalkakäytävälle.
 
Miten kaikilla on viikko alkanut? Meillä lapset on ollut terveenä, perheen aikuiset ei. Fiilistelen tulevaa joulua ja ajatukset karkaavat koko ajan vauvakuumeeseen ja herkuista unelmointiin.. Voi että Beaming Face With Smiling Eyes
 
En vastusta, mutten erityisesti kaipaakaan lunta. No valkean joulun haluaisin, mutta eniten kaipaan sitä, että olis tavalla tai toisella kuivaa! Inhoan tätä kurarallia koirien kanssa. Talvessa, lumessa ja pakkasessa ei oo muuta vikaa ku auton raapiminen ja kaivaminen lumesta sekä liukkaus. Hirvittää lenkkeily näin raskaana ja huonoliikkuisen pappakoiran puolesta.
Suosittelen liukuesteitä kenkiin talvella, minulla oli esikoisen raskausaikana kun ulkoilin. :) Tästä raskaana koiralenkillä käymisestä tuli mieleen tarina siltä talvelta.. Olin siis todella kivuissani esikoisen raskausaikana, iskiastyyliset alaselkäkivut pakottivat sairauslomalle. Olin viimeisilläni ja koirien kanssa lenkillä, mutta olo oli todella tukala. Ulkona oli todella liukasta ja köpöttelin eteenpäin itkua tuhertaen. Sitten vastaan tuli vanhempi naishenkilö ja tuosta noin vaan hän ampaisi eteeni ja yritti käsi ojolla lupaa kysymättä tulla silittämään toista koiristani. Toinen koira pelästyi ja vetäytyi, toinen yritti hyppiä naista päin. Olin kaatua, sain vain sanottua naiselle että "Mene pois." Hän kyllä totteli, näytti tosin siltä että loukkasin. Mutta hyvä luoja, siinä tilanteessa olisi pitänyt sanoa että ethän koskaan lähesty vierasta koiraa ilman lupaa. Ei vaan siinä tullut oikeita sanoja suusta. Oli muuten viimeinen kerta kun kävin koirien kanssa ulkona sinä talvena.
 
Pakko vähän hehkuttaa kun ollaan vasta marraskuussa ja oon jo ostanut kaikki joululahjat Beaming Face With Smiling Eyes Saa löysäillä rauhassa ja olla tekemättä mitään, lukuun ottamatta paketointirumbaa!
 
Pakko vähän hehkuttaa kun ollaan vasta marraskuussa ja oon jo ostanut kaikki joululahjat Beaming Face With Smiling Eyes Saa löysäillä rauhassa ja olla tekemättä mitään, lukuun ottamatta paketointirumbaa!

Mullakin on melkein kaikki hankittu ja hankkimattomatkin oottaa lähinnä seuraavaa tilipäivää ja ostoskoriin klikkailua. Beaming Face With Smiling Eyes Luovaa työtä ei tartte enää tehä. Cat With Tears Of Joy
 
Olettepa hienosti hankkineet lahjat hyvissä ajoin. :) Pitäisi ottaa mallia. Meillä ei ole vielä yhtään lahjaa hankittuna eikä oikein tiedetä mitä sinä ollaan antamassa. Saa nähdä jääkö tänä vuonna viimetinkaan.
 
Voi olisipa jo joulu! Lahjahankinnat on hyvässä vauhdissa, mutta valmiina kaikki ei ole.

Täällä on lunta! Ihan hassua, vaikka osasihan sitä odottaa kun säätiedotuksia katsoi. Lapset tahtovat pihalle, voi mikä riemu kun näkivät ikkunasta valkean maan!
 
Luin että olisi tulossa poikkeuksellisen kylmää ilmaa jouluksi! Nyt onkin ollut vähän hassua, kun vesisadetta ollut ja asfaltti lainehtinut vedestä. Ei kovin jouluinen sää. Saadaanko me valkoinen joulu?:Snowman Without Snow::Snowflake:
 
Luin että olisi tulossa poikkeuksellisen kylmää ilmaa jouluksi! Nyt onkin ollut vähän hassua, kun vesisadetta ollut ja asfaltti lainehtinut vedestä. Ei kovin jouluinen sää. Saadaanko me valkoinen joulu?:Snowman Without Snow::Snowflake:

Todella toivon valkoista joulua. Vetää vähän tää loska mieltä matalaksi. :loudlycrying:
 
Takaisin
Top