Ketju loppuvuodeksi yleiselle höpöttelylle. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suosittelen liukuesteitä kenkiin talvella, minulla oli esikoisen raskausaikana kun ulkoilin. :) Tästä raskaana koiralenkillä käymisestä tuli mieleen tarina siltä talvelta.. Olin siis todella kivuissani esikoisen raskausaikana, iskiastyyliset alaselkäkivut pakottivat sairauslomalle. Olin viimeisilläni ja koirien kanssa lenkillä, mutta olo oli todella tukala. Ulkona oli todella liukasta ja köpöttelin eteenpäin itkua tuhertaen. Sitten vastaan tuli vanhempi naishenkilö ja tuosta noin vaan hän ampaisi eteeni ja yritti käsi ojolla lupaa kysymättä tulla silittämään toista koiristani. Toinen koira pelästyi ja vetäytyi, toinen yritti hyppiä naista päin. Olin kaatua, sain vain sanottua naiselle että "Mene pois." Hän kyllä totteli, näytti tosin siltä että loukkasin. Mutta hyvä luoja, siinä tilanteessa olisi pitänyt sanoa että ethän koskaan lähesty vierasta koiraa ilman lupaa. Ei vaan siinä tullut oikeita sanoja suusta. Oli muuten viimeinen kerta kun kävin koirien kanssa ulkona sinä talvena.En vastusta, mutten erityisesti kaipaakaan lunta. No valkean joulun haluaisin, mutta eniten kaipaan sitä, että olis tavalla tai toisella kuivaa! Inhoan tätä kurarallia koirien kanssa. Talvessa, lumessa ja pakkasessa ei oo muuta vikaa ku auton raapiminen ja kaivaminen lumesta sekä liukkaus. Hirvittää lenkkeily näin raskaana ja huonoliikkuisen pappakoiran puolesta.
Pakko vähän hehkuttaa kun ollaan vasta marraskuussa ja oon jo ostanut kaikki joululahjat Beaming Face With Smiling Eyes Saa löysäillä rauhassa ja olla tekemättä mitään, lukuun ottamatta paketointirumbaa!
Luin että olisi tulossa poikkeuksellisen kylmää ilmaa jouluksi! Nyt onkin ollut vähän hassua, kun vesisadetta ollut ja asfaltti lainehtinut vedestä. Ei kovin jouluinen sää. Saadaanko me valkoinen joulu?