Yleinen keskustelu

Ei vitsit, sauna kyllä kelpaisi:Snowman Without Snow: Tuntuupa muuten hassulta että huhtikuisten ryhmä on nyt auki, niin se aika vain kuluu :O
Saunaa täällä lämmittelen, jotenkin viluinen olo. Mulla saattaa laskettu siirtyä huhtikuun alkuun, jos onkin myöhäisempi ovis ollut. Tuntuu et siihen on ikuisuus. 😆 Vasta kesä ja se on jo kevään aikaa. Pääsiäinenkin ehtii mennä ensin. 😂

Tuttu tunne, ymmärrän pelästymisen.
Vieläkö on veren tuleminen jatkunut vai onko rauhoittunut?
Vaikuttaisi siltä, että tuo enin oli vaan sillon päivällä mikä säikäytti. Nyt on joo rauhottunut, et lähinnä pyyhkiessä tulee, joku pieni viiru jäänyt siteeseen. Laitoin neuvolaankin viestiä ja sieltä terkkari onnitteli raskaudesta, niin ehkä tässä ei oo vielä mistään isosta huolesta kyse, kun kipujakaan ei oo oikeestaan ollut. 🙏🏻

Toivotaan niin @raksuni :folded: Tuo verenvuoto on niin piinallista! Mulla lauantaina treenissä alkoi verenvuoto, ja vaikka enimmillään sitä oli parin tunnin ajan, pientä tiputtelua oli vielä eilen... Tänään ei oo ollut. Aattelin rohkeesti huomenna taas kokeilla treeniä - katotaan onko taas verenvuoto edessä :Face Without Mouth:

Tiedostan itsekin oman typeryyteni, mutta vitsi kun on vaikea vähentää kahvin määrää aamuisin. 😅 Kofeiinitonta ostin edes päiväkahville.

Voi mun veljeä.. tuli aamulla tuomaan mulle jotain ja oli ostanut mulle 2 rebdullia 🥹 raukka ei tiedä ettei sisko niitä nyt voi juoda hetkeen 🤭

Meil on kahvikone ja kofeiinittomia kahvipapujahan ei ilmeisesti saa eli tarvis kahvinkeitin kaivaa et vois rauhassa vetää kofeiinitonta 😅

Mulla on nyt alkanut kahvi tökkiin. Ei siis tule mitään yökötystä tms, ei vaan tee mieli. En tiedä onko raskaus vai kesä, kun lämpimällä ei muutenkaan tee mieli lämmintä. On nyt osteltu enemmän makuvissyjä, niin on jotain hörpittävää

Kävinkin tossa oireet osiossa jo kirjoittelemassa tän päivän fiiliksiä, ettei mitään jaksais. No en jaksanutkaan vaan loikoilin päivän sohvalla ja kehtasin vielä nukahtaa pitkille päikkäreille heti kun mies tuli töistä katsomaan pienempiä. :folded: Tuo kahvi tökkii todella, varmaan sekin vaikuttaa väsymykseen kun muuta kofeiinia en osaa juoda.

Näettekö outoja unia? Just tajusin et oon tässä ehkä viikon nähnyt taas ihme unia, sama ollut viime raskauksissakin. 😅

Nyt en sillai outoja ole nähnyt, mutta torstaina näin jotain unta, että puraisin oikein kunnon pumpernikkeliä ja samointein heräsin siihen, että napero alkaa vieressä huutaa "anna leipää", mikä oli hyvin hämmentävä kokemus. 😅
Muuten uni kyllä selvästi syvempää kuin normaalisti.

Mäkin näin viime yönä outoa unta, ja heräsin vihaisena miehelle sen unen takia :tears: Onneksi lepyin aamun aikana!

Mutta voihan hitto, täällä on taas runsas vuoto alkanut... :crying-face: Pahoin kyllä pelkään että tää odotus oli nyt tässä :sad-face: Kipuja tosin ei mitenkään erityisen kovasti ole, ja vuoto on vähän laantununut parin tunnin takaisesta, mutta silloin oli tosi runsasta. Huomenna onneksi se ultra, vaikka siellä ei taida kyllä nyt hyviä uutisia olla tulossa..

Mäkin näin viime yönä outoa unta, ja heräsin vihaisena miehelle sen unen takia :tears: Onneksi lepyin aamun aikana!

Mutta voihan hitto, täällä on taas runsas vuoto alkanut... :crying-face: Pahoin kyllä pelkään että tää odotus oli nyt tässä :sad-face: Kipuja tosin ei mitenkään erityisen kovasti ole, ja vuoto on vähän laantununut parin tunnin takaisesta, mutta silloin oli tosi runsasta. Huomenna onneksi se ultra, vaikka siellä ei taida kyllä nyt hyviä uutisia olla tulossa..
Mä niin voin samaistua näihin fiiliksiin! 🥺 Soitin tänään neuvolaan (tai siis neuvola soitti mulle) ja terkkari sanoi, että hänellä on ollut asiakkaana odottavia äitejä, joilla on tullut runsaamminkin verta ja kaikki on silti ollut hyvin. Toivottavasti sulla ois sama tilanne ja huomenna todettais kaiken olevan hyvin! 🥰🥹

Mä voin kans nostaa käden pystyyn täällä, et juon sekä energiajuomia että kokista 🥲 toki pyrin juomaan vaan yhen tölkin päivässä energiajuomaa, tai sit en ollenkaan ja oon käyttäny sitä uutuutta Puhdistamolta missä on 100mg kofeiinia + elektrolyyttejä. Juon myös ihan elektrolyyttejä useasti viikossa, helteillä päivittäin, kokista vaihdellen menee useesti viikossa tai vähän vähemmän, niitä pikkupulloja, suolallisia makuvissyjä yms. Pääosin juon vettä, tai ainakin yritän (enemmänkin vois juoda), mutta avanteen takia pelkkä vesi isoissa määrin ei oo hyväksi ja kokis on tukoksen ehkäsyyn hyvä juoma. 🙈 Eli suhteessa tilanteeseen.. Kahvia juon, jos siinä on sokeria ja maustettua kaurajuomaa, mut jos juon kofeiinia, niin se on joko kahvi tai energiajuoma. Töissä oon juonut ison kupillisen mustaa teetä iltapäivän kahvitauolla..

Minuakin on monet lohduttanut samanlaisilla tarinoilla kuin Raksuni.

Yksi tuttava kertoi, että oli vuotanut ihan kunnolla verta ja ultauksen aikanakin ja niin vaan lapsi siellä heillä juoksee.
Että on nyt tosi ärsyttävää ja stressaavaa joa vuotoa on tullut taas. 🫤😟

Pidän superisti peukkuja pystyssä ultraan! Ja tietty sen jälkeenkin! ❤️

Takaisin