Yleinen keskustelu

Harmi kuulla että on sielläkin ollut verta :( @Salma_ tsemppiä kovasti raskauteen. Itekkin ajattelin heti maanantaina soitella neuvolaan.

Aiotko muuten itse @lovechild mennä varhaisultraan? Ja muutkin? Itse mietin sitä että onko siitä meille hyötyä, kun kuitenkin missä vaan vaiheessa voi tapahtua jotain ikävää:/ toki mielenrauhaa toisi varmasti nähdä että kaikki ois kunnossa.
Mä aattelen just noin, et varhaisultra ei kerro ku just sen hetken tilanteen ja samantien ku ultra otetaan pois, voi vauvan sydän lakta lyömöstä ja se selvii sit ku selvii. Joko vuotamalla pois tai sit ultrassa tms.
Mutta, oon kyllä käyny myös varhaisultrassa aiemmissa raskauksissa, JOS on tullu joku jäätävä epävarmuuden tunne minkä yli ei oo päässy. Sit se helpotus ku kaikki näyttää siltä ku pitää.

Nyt ajattelin olla menemättä, jos ei jotain tooosi hulluja oloja tuu yhtäkkiä. Mut uskon et ne pelot ja olot myös yleensä nousee sit jos liikaa alkaa pelkäämään/epäröimään, siis omalla kohalla. Et se huolestuneisuus ja jokaisen oireen tarkkailu pahentaa kaikkea.
Nyt vaan pidän mielen siinä, et kaikki on hyvin niin kauan kunnes toisin todistetaan!
Nyt ollu 2 päivää oireettomampaa ja het meinaa möröt nousta mieleen, mut yritän vaan ottaa hyvällä, et saa huilia pahoinvoinnin suhteen vähän. Rv 7+2 vissiin nyt ois.

Takaisin