@Haaveita_ aika moni on siellä mutta ei kuitenkaan kaikki. Eikä kaikki välttämättä edes halua sinne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heipsan kaikilleMinäkin uskaltaudun nyt tänne mukaan, nyt menossa 13+3
![]()
NT-ultra ja NIPT kokeet takana ja niistä saatiin hyvät tuloksetTämä on minulle kuudes raskaus, 4 keskenmenoa taustalla joten tietynlainen pelko ja huoli varjostaa raskautta vaikka eka kolmannes on nyt jo ohi. Päiväkirja osiosta voi käydä lukemassa vähän taustoja jos kiinnostui
Kiva liittyä marraskuisten seuraan vaikka vähän myöhässä
![]()
Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakkaHeipsan kaikilleMinäkin uskaltaudun nyt tänne mukaan, nyt menossa 13+3
NT-ultra ja NIPT kokeet takana ja niistä saatiin hyvät tuloksetTämä on minulle kuudes raskaus, 4 keskenmenoa taustalla joten tietynlainen pelko ja huoli varjostaa raskautta vaikka eka kolmannes on nyt jo ohi. Päiväkirja osiosta voi käydä lukemassa vähän taustoja jos kiinnostui
![]()
Tervetuloa mukaan!Heipsan kaikilleMinäkin uskaltaudun nyt tänne mukaan, nyt menossa 13+3
![]()
KiitosTervetuloa mukaan!Meidän keskustelut on lähes kokonaan siirtynyt tuonne salaisen puolelle, mutta siellä ollaan sitäkin aktiivisempia, joten kannattaa kerätä viestit täyteen ja tulla sille puolelle mukaan myös
![]()
KiitosTervetuloa joukkoon! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka![]()
KiitosTervetuloa! Onpas sulla menetyksiä taustallamut ihana, kun nyt kaikki mennyt hyvin!
![]()
KiitosTervetuloa mukaan!Koitetaan käydä täällä jutskailemassa sun kanssa niin sun ei tarvii ihan yksin höpistä
![]()