Yleinen keskustelu

Joo viestit kasaan ja salaiseen!!

Mekin taaperoisen kanssa alettiin esikasvattaa, tänävuonna skippasin chilit ja paprikat. Niitä on kyllä kiva kasvattaa!

Meidän taapero on flunssassa, joten taidetaan viettää viikonloppu ihan kotosalla. Pääsiäiseksi lähdetään sukuloimaan vähän pidemmän matkan päähän, hieman jännittää tuo melkein viiden tunnin ajomatka 😬

Pääsiäistä en oo jaksanu koristella vielä mitenkään! Laiskuus iskenyt täälläkin. Viime vuonna laitoin rairuohon sijaan maissia kasvamaan popcornin siemenistä, siitä tuli ihan hauska! Pari narsissia pitäisi varmaan käydä ostamassa terassia koristamaan ☀️

Kyllä se siitä 💪 Onko jotain viikonloppu suunnitelmia? Joko odotatte pääsiäistä ja tykkääkö kukaan koristella sitä?
Mä odotan ainakin pitkiä vapaita 🤭 Pitäis laittaa ruohoakin kasvamaan, mutta ihan hirveä laiskuus on iskenyt.
Pääsiäistä ei kyllä tule vietettyä muuten kuin pitkistä vapaista nauttien. 😊 Kevään kunniaksi olen kyllä ostanut (paljon) narsisseja ja tulppaaneita. 🤭 Viikonloppuna pitäisi tehdä polttopuita, mutta ei kyllä millään jaksaisi, kun väsyttää koko ajan. 🥱

Meidän taapero on flunssassa, joten taidetaan viettää viikonloppu ihan kotosalla. Pääsiäiseksi lähdetään sukuloimaan vähän pidemmän matkan päähän, hieman jännittää tuo melkein viiden tunnin ajomatka 😬
Nyt tuntuu olevan kyllä paljon flunssaa liikkeellä. Itse sairastuin viime viikolla ja nyt meidän taapero myös sairastaa.
Kääk, tuollainen viiden tunnin ajomatka kuulostaa kyllä raskaalta 😱 Meillä pisin matka on varmaan jotain kolmisen tuntia ollut, ne on pitkiä matkoja kun ei voi antaa taaperolle luettavaa tai mitään katsottavaa kun iskee matkapahoinvointi 😅

Nyt tuntuu olevan kyllä paljon flunssaa liikkeellä. Itse sairastuin viime viikolla ja nyt meidän taapero myös sairastaa.
Kääk, tuollainen viiden tunnin ajomatka kuulostaa kyllä raskaalta 😱 Meillä pisin matka on varmaan jotain kolmisen tuntia ollut, ne on pitkiä matkoja kun ei voi antaa taaperolle luettavaa tai mitään katsottavaa kun iskee matkapahoinvointi 😅
Joo, rankka matka varmasti tiedossa.. Onneks tuo meidän poika on vielä niin pieni, että saattaa hyvin nukkua yli puolet matkasta!
Ja tsemppiä teillekin, sairastavan taaperon kanssa voi myös olla aika rankkaa!

Mä en oo vielä pääsiäistä laittanut yhtään, enkä kyllä varmaan laitakkaan, muutaku pajunkissat ja kaks nuorinta sit kiertää lankalauantaina. 🫣 Huomenna ois siskonpoikien syntymäpäivät niin pääsee näkemään sukulaisia 😍

@Miwja ethän sä tässä vaiheessa voi mitenkään tietää milloin vauva päättää syntyä eli jos on la marraskuussa niin menee sen mukaan vaikka vauva syntyisi ennenaikaisesti tai menis selkeästi yli.

Takaisin