Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Uusia ketjuja saa tietenkin kaikki marraskuiset aloittaa vapaasti, ihan mistä aiheesta vain haluaa keskustella. 😊 Jokusen ketjun tulen teille raskauden edetessä aloittamaan - ellette ole itse ehtineet tehdä vastaavia ensin.

Heippa, laitan tänne nyt viestiä, kun plussasin :red-heart: Mikä fiilis! 7kk yritystä oli alla. LA on nyt nettilaskurien mukaan 1.11. joten tulin tänne nyt ainakin alkuun. Jos laskettu aika aikaistuu niin siirryn lokakuisiin. Mulla kolme lasta, joista eka syntyi 40+0 ja toka 37+1 (nämä käynnistyivät itsestään) ja kolmas syntyi 34+3 (paljon ongelmia loppuraskaudessa, joka johti siihen, että synnytykseen piti edetä). Näiden perusteella odottaisin, että tämä neljäs, jos vaan kaikki menee hyvin, syntyisi jo lokakuussa. Kakkosen ja kolmosen kohdalla oon sairastanut kroonista sairautta jasen tilanne ja lääkitykset olleet syynä aikaisempiin synnytyksiin todennäköisesti. Nyt on kuitenkin aivan eri lääkkeet käytössä ja toivon, että sairauden kannalta raskaus menisi smoothisti.

Tää on ihana kun pääsee tänne palstalle kertomaan fiiliksiä ja odotuksia, kun tutuille puhutaan vasta ekan ultran jälkeen aikaisintaan.

Mulla kans kolme lasta ennestään 😊 mä taas oon tämmönen yliajalle hautoja, eli lapset syntyneet 41+0, 41+2 ja 40+3.

Nyt kun neljättä alettiin toivoa, poistin elokuun puolivälissä kierukan, joka ehti olla paikallaan 6 vuotta. Tulin heti ekasta syyskuun kierrosta raskaaksi, mutta valitettavasti se raskaus päättyi marraskuun alussa varhaisultrassa todettuun keskeytyneeseen keskenmenoon.
Tämä marraskuinen tärppäsi nyt kolmannesta kierrosta tyhjennyksen jälkeen. Toivon todella, ettei samaa tarvitse enää kokea, vaan saadaan tästä ihan vauva syliin asti ❤️

@Kastehelmi_ toivottavasti kaikki etenee hyvin tämän teidän tulokkaan kanssa ❤️

Ompas kiva kuulla, että sielläkin ennestään jo kolme lasta. Mulla on kaikki poikia ja syntymävuodet ovat -15, -18 ja -23. Mites teillä? 😊

Heh, lukee tuossa sun profiilin/viestikentän alalaidassakin, mutta en tajunnut 😅

Mua jänskättää nyt, kun huomenna pitäs tehdä toinen testi. Toivottavasti viiva vahvistunut 🤞

Takaisin