Yleinen keskustelu

Onko muilla alkamassa lääkitys Primaspan raskausmyrkytyksen estämiseksi? Mun pitäis aloittaa lääkitys 12+0 ja syödä viikolle 36 asti. Esikoisesta mulla oli siis raskausmyrkytys ja siksi se mulle nyt määrättiin.
Mulle määrättiin myös tämän aloitus samalle aikavälille.

osaako kukaan sanoo. oon nyt 7+5 raskaana ja mulla oli vähä yli viikko väsymystä ja heikko olo ja pahoinvointii ja nyt oireet loppu🤔onkohan ihan normaalia

Oireet tulee ja menee. Itselläkin aina oireettomat päivät ollu tosi ahdistavia.
osaako kukaan sanoo. oon nyt 7+5 raskaana ja mulla oli vähä yli viikko väsymystä ja heikko olo ja pahoinvointii ja nyt oireet loppu🤔onkohan ihan normaalia

Oireet tulee ja menee. Itselläkin aina oireettomat päivät ollu tosi ahdistavia.

@ftskö nou worries, minäkin aina tasaisin väliajoin täällä kyselen, että onko normaalia ettei ole mitään oireita 😆 Ei ole ollut ollenkaan mitään kohtutuntemuksia,/kipuja, ei yhtään pahoinvointia, mikään ruoka ei ällötä. Himoja tosi suppeasti, vähän sellaista että mehua tekee mieli tyylistä, muttei mitään ihan sairasta himoa kuitenkaan 😆Ja tää on vissiin ihan normaalia, että osalla ei vaan oo oireita, tai sit on todella kevyet oireet. Jokainen on erilainen 🤷‍♀️ Mut onneksi sit voi käydä aina ekstraultrassa jos epäilyttää, se tuo vähän mielenrauhaa 🙏

@ftskö nou worries, minäkin aina tasaisin väliajoin täällä kyselen, että onko normaalia ettei ole mitään oireita 😆 Ei ole ollut ollenkaan mitään kohtutuntemuksia,/kipuja, ei yhtään pahoinvointia, mikään ruoka ei ällötä. Himoja tosi suppeasti, vähän sellaista että mehua tekee mieli tyylistä, muttei mitään ihan sairasta himoa kuitenkaan 😆Ja tää on vissiin ihan normaalia, että osalla ei vaan oo oireita, tai sit on todella kevyet oireet. Jokainen on erilainen 🤷‍♀️ Mut onneksi sit voi käydä aina ekstraultrassa jos epäilyttää, se tuo vähän mielenrauhaa 🙏
niimpä mulla oli oireet mut ne vaa hävis vähän on viel semmone uupunu olo mut mitään kipuja tai vuotoo ei oo. eiköhän kaikki oo hyvin mä vaa yliajattelen liikaa 😁😁

@Ness
Mä kans oon todella vähillä oireilla selvinny. Vaikea ollu uskoa että on ees raskaana, mutta nyt ultran jälkeen kun näki että kaikki on ok, yritän alkaa jollain lailla nauttia tästä oireettomuudesta ja helppoudesta 💚 just miehelle sanoinki, että ku niin pahasti ei-raskaana aina jotain endo-kipua tai oiretta, että tältäkö se ei-raskaana tuntuis jos ei sitä endometrioosia olis, ku se on nyt inaktivoitunu mitä ilmeisemmin raskauden seurauksena. 😅

Voi kun toivoisin edes yhden päivän niin ettei olis mitään oloja. Ruoka maistuu toistaiseksi ja tasaisin väliajoin pitää olla syömässä mutta silti on ihan 24/7 semmonen etova olo että hyhhyh.. vuoden takainen kuolemakuukausi on vielä liian tuoreessa muistissa. Tyttöraskaudet ottaa vähä lujille 🙄🫣

Toisessa varhaisultrassa käyty. Sikiön sydän ei lyönyt, kasvu loppunut viikkoon 7. 💔😭 Kiitos kaikille Elokuisille tuesta, neuvoista ja tsempeistä, jatkakaa te matkaa joka minulla päättyi. Toivon sydämeni pohjasta ettei kukaan teistä joudu kokemaan tätä ❤️

Takaisin