Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Crane. Tervetuloa 😃 hienoa että olet saanut positiivisen tunteen, on kyllä helpottavaa kuulla dopperilla sykkeet❤️ itse niitä vielä etsiskelen ja toivottavasti pian löytyisi

Olen pyörinyt täällä palstalla "ensimmäisten joukossa", mutta en ole uskaltautunut aiemmin tekemään itselleni nimimerkkiä. Nyt yötä vasten aloin ajatella, että ehkä kuitenkin - jos tämä raskaus sattuisi päätymään hyvin, niin olisi kiva sitä teidän kanssa oikeasti jakaa jo jotakuinkin alkumetreiltä saakka. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon ja huomaan, että se kummittelee aika pahasti. Ei auttanut edes varhaisultra, vaikka siellä oli syke. Seuraava ultra on maanantaina ja se alkaa vähän kerrassa j ä n n i t t ä ä . Silläpä rupesin nyt kirjoittamaan teille, että olenpahan saanut ainakin hetken olla osa tätä porukkaa! Toki tässä saa hetken näitä viestejä yleiselle puolelle naputtaa, kun alkaa näitä tässä vaiheessa vasta askarrella.

Olen pyörinyt täällä palstalla "ensimmäisten joukossa", mutta en ole uskaltautunut aiemmin tekemään itselleni nimimerkkiä. Nyt yötä vasten aloin ajatella, että ehkä kuitenkin - jos tämä raskaus sattuisi päätymään hyvin, niin olisi kiva sitä teidän kanssa oikeasti jakaa jo jotakuinkin alkumetreiltä saakka. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon ja huomaan, että se kummittelee aika pahasti. Ei auttanut edes varhaisultra, vaikka siellä oli syke. Seuraava ultra on maanantaina ja se alkaa vähän kerrassa j ä n n i t t ä ä . Silläpä rupesin nyt kirjoittamaan teille, että olenpahan saanut ainakin hetken olla osa tätä porukkaa! Toki tässä saa hetken näitä viestejä yleiselle puolelle naputtaa, kun alkaa näitä tässä vaiheessa vasta askarrella.
Itsellä takana tänä vuonna kaksi keskenmenoa ja vieläkin on vaikea uskoa että ei ole mennyt kesken. Takana nyt pari ultraa ja keskiviikkona kuunneltiin viimeksi sydän ääniä mut siltikin epävarmuus läsnä. 😅

Mutta minä pidän teille maanantaille peukkuja ja toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja tervetuloa joukkoon 🤭
Kuinka pitkällä muuten siun raskauden pitäis olla?

Itsellä takana tänä vuonna kaksi keskenmenoa ja vieläkin on vaikea uskoa että ei ole mennyt kesken. Takana nyt pari ultraa ja keskiviikkona kuunneltiin viimeksi sydän ääniä mut siltikin epävarmuus läsnä. 😅

Mutta minä pidän teille maanantaille peukkuja ja toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja tervetuloa joukkoon 🤭
Kuinka pitkällä muuten siun raskauden pitäis olla?
Mulla on viikkoja jotain 11+4 ja 12+5 välillä. Maanantaina varmaan laskeskellaan tarkemmin, mutta luultavasti pienempi viikko on lähempänä totuutta. Ajattelin sen jälkeen laittaa tuonne listoille nimeni, kun saan tähän jotain selkeyttä. Mutta toukokuisissa selkeästi olen :)

Tervetuloa! Toivottavasti maanantaina on ultrassa kaikki hyvin! Ymmärrän että se jännittää, vaikka tilastollisesti useimmiten kaikki meneekin hyvin, kun varhaisultrassa kaikki ollut ok. Meilläkin on kaksi menetystä taustalla, ja maanantaina menossa myös ultraan: käyn rv 17 yksityisellä hakemassa mielenrauhaa, kun julkisen puolen ultrien väli on niin pitkä.

Tervetuloa mukaan! Täällä on paljon meitä menetyksiä kokeneita. Toivotaan, että viikonloppu menee nopeaan ja ultra tuo varmuutta raskauteen!

Tässä vaiheessa vielä kun ei tunne edes liikkeitä, niin on kyllä stressaavaa. Aikaisemmin en huomannut, että tämä vaihe olisi näin jännittävä. Viikonloppuna on vielä kyläilyä luvassa, jossa pitäisi rajoitella syömisiä ja juomisia ilman, että se herättää huomiota. Kun en todella tässä vaiheessa haluaisi kertoa mitään, kun kuitenkin uutiset varmistuu johonkin suuntaan tosi pian.

Tsemppiä ultraan ja maanantain odotteluun! 😊 Ymmärrän tosi hyvin noita mietteitä, meillä sama tilanne taustalla ja tiedän tunteen siitä, kun km kummittelee uuden raskauden myötä mielessä.

Meillä oli ultra tällä viikolla ja helpotus oli suuri, kun kaikki olikin kunnossa. Ihan samasta syystä en ole itsekään tullut tänne kirjoitelleeksi aiemmin kuin pari viestiä, kun pelko uudesta km:sta oli niin suuri. Jospa nyt uskaltaisi vähitellen. 😊

Tää palsta varmaan vähän houkutteleekin meitä, joilla on vähän murheita raskauksien taustalla. Ainakaan itse en ala näitä murheita oikein tuolla omalla naamalla avaamaan, joten tällainen anonyymi paikka on kyllä tähän murehtimiseen oiva alusta!

Tää palsta varmaan vähän houkutteleekin meitä, joilla on vähän murheita raskauksien taustalla. Ainakaan itse en ala näitä murheita oikein tuolla omalla naamalla avaamaan, joten tällainen anonyymi paikka on kyllä tähän murehtimiseen oiva alusta!
Kyllä! Kääntöpuolena on se, että palstaillessa helposti tuntuu, että kaikenlaiset ongelmat ja murheet ovat tosi yleisiä, koska täällä on suhteessa paljon menetyksen kokeneita, lapsettomuudesta kärsiviä jne.

Kyllä! Kääntöpuolena on se, että palstaillessa helposti tuntuu, että kaikenlaiset ongelmat ja murheet ovat tosi yleisiä, koska täällä on suhteessa paljon menetyksen kokeneita, lapsettomuudesta kärsiviä jne.
Tämän kyllä huomaa. Vääristää omaa ajattelua, kun n. 50 % on keskenmenotaustaa (kuten itselläkin) tai muita riskejä. Ehkä itellä lietsoo liikaa pelkoja, jos eksyy lukemaan vääriä keskusteluja. 😅 Todella hyvä, että keskustelupaikka löytyy, mutta pitäisi itse keskittyä iloihin huolien sijaan.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Onko täällä muita, joilla alkaa vaatteet ahdistaa? 😄 Rv 17+1 ja erityisesti rintaliivit aiheuttaa nyt tuskaa, mutta ilmankaan ei voi olla kun tuen tarve tuntuu olevan entistäkin isompi. Myös kaikkien housujen vyötäröt tuntuvat painavan, vielä olen selvinnyt leggingsien kanssa, mutta jotain muutakin vois olla. Eli vinkkejä kaikenlaisista äitiysvaatteista otetaan vastaan!

Onko täällä muita, joilla alkaa vaatteet ahdistaa? 😄 Rv 17+1 ja erityisesti rintaliivit aiheuttaa nyt tuskaa, mutta ilmankaan ei voi olla kun tuen tarve tuntuu olevan entistäkin isompi. Myös kaikkien housujen vyötäröt tuntuvat painavan, vielä olen selvinnyt leggingsien kanssa, mutta jotain muutakin vois olla. Eli vinkkejä kaikenlaisista äitiysvaatteista otetaan vastaan!
Minä oon käyttänyt äitiysvaatteita jo viikoilta 12+ 😅 rintsikoiden ympärys kieltämättä kiristää täälläkin 🥵

Takaisin