Minäkin hiukan ujosti olen seuraillut palstaa jo hetken, mutta sama fiilis, että ei oikein "uskaltanut" vielä täysin heittäytyä palstalle aiemmin. Nyt siis itsekin keräilyn vielä tarvittavia viestejä salaiselle puolelle. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Joo salaiselta puolelta kyllä löytyy keskustelua!Olen vasta nyt alkanut seurailemaan foorumia, kun en ole aiemmin uskaltanut heittäytyä tähän raskauteen "täysillä" ja arki on pitänyt kiireisenä. Hiljaiselta tämä yleinen puoli vaikuttaa ja kaikki keskustelu on varmaan siirtynyt jo salaiselle puolelle, mutta yritän tässä keräillä viestejä.![]()
Kiitos tsempistä!Joo salaiselta puolelta kyllä löytyy keskustelua!Kyllä ne viestit onneksi nopeasti tulee täyteen! Tervetuloa mukaan!
![]()

Joo sama, en käytä Facebookia niin jäänyt FB-ryhmät välistä vaikka niitä kuulemma riittääEn oo itse Facebookissa tai Ig:ssä, enkä kehtaa kuormittaa läheisiä ihan liialla vauvapuheella niin jospa täältä löytyis muitakin joilla raskaus ja vauva nyt yhtä pinnalla![]()
Luulin et oon ainoo joka ei enää käytä someaJoo sama, en käytä Facebookia niin jäänyt FB-ryhmät välistä vaikka niitä kuulemma riittää
Onneksi tulee pian viestit täyteen, tervetuloa pulisemaan tuonne salaiselle puolelle!![]()