Yleinen keskustelu

Nonii, nyt oli tullut OmaKantaan näkyviin nämä hcgbv ja pappa arvot.
Ei varmaan kannattais lähteä tulkitsemaan vaan rauhassa odotella np-ultraan joka on vasta ensi viikon keskiviikkona. 😵 Huoh. Tuntuu, että järki lähtee ennen sitä.
Totta kai fiksuna ihmisenä googletin näitä arvoja ja ilmeisesti hcgbv on mulla aika matala. Mikä taas saa tietenkin ajatukset laukkaamaan siitä, että kesken menee 🥲 ilmeisesti matala hcgvb meinais pahimmassa tapauksessa kohtukuolemaa.

Miksi googlata kun en ole mikään lääkäri. Tsiisus, että ihminen osaa olla hölmö. 🫨 Nyt sitten pienessä stressissä saa odotella reilun viikon verran 🥲
Jaksamista piinaviikkoon, toivottavasti ultran myötä ajatukset kevenee💞

Sama, vähän näkyy hailakasti. Taas tihrustetaan viivoja! 😅 Mulla on alkanut maha kutisemaan välillä. Oliskohan ihon venymistä.

Onko muita jotka koittaa epätoivoisesti tarkkailla ultrakuvista kumpi ois mahdollisesti tulossa?🙈 jotenkin tosi malttamaton olo, rakenneultraan vielä 6 viikkoa!

Onko muita jotka koittaa epätoivoisesti tarkkailla ultrakuvista kumpi ois mahdollisesti tulossa?🙈 jotenkin tosi malttamaton olo, rakenneultraan vielä 6 viikkoa!

Minä!! Ja sain vielä niin epäselviä kuvia että ei tosikaan. Verrattiin miehen kanssa esikoisen kuviin ja mietittii että miten on laatu huonontunu. Tosi tärähtäneitä ja aivan outoja. Mulla oli kauan tyttö olo, mutta sitte mies on sitä mieltä että tulee poika. Enää en tiedä, tulee kumpi tahansa, mutta hitaalta vaikuttaa tämä odottelu 💕 tietenkin kuten aina jännittää myös ultran oikeaa tarkoitusta eli onhan rakenteet kunnossa.

Minä!! Ja sain vielä niin epäselviä kuvia että ei tosikaan. Verrattiin miehen kanssa esikoisen kuviin ja mietittii että miten on laatu huonontunu. Tosi tärähtäneitä ja aivan outoja. Mulla oli kauan tyttö olo, mutta sitte mies on sitä mieltä että tulee poika. Enää en tiedä, tulee kumpi tahansa, mutta hitaalta vaikuttaa tämä odottelu 💕 tietenkin kuten aina jännittää myös ultran oikeaa tarkoitusta eli onhan rakenteet kunnossa.
Joo sama, tosi huonoja kuvia eikä pääse yhtään niistäkään arvailemaan!! Ja pääasia on, että vauvalla kaikki hyvin oli sit sukupuoli kumpi hyvänsä 🫶🏼 nyt vaan tullu kauhee pesänrakennusvietti ja tekis mieli ostella kaikkea vaatetta ym vauvalle 🙈

Takaisin