Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saa nähdä mitä oireita tässä vielä tulee ja koska alkaa oksennus lentämään nyt vaan lähinnä pissattaa@Viivi92 nonniii
Siis mulla on iha järkyn kipeet tissit, ei niihi voi koskee olleskaa ja iha vaa makoilles nii niihin särkeeSaa nähdä mitä oireita tässä vielä tulee ja koska alkaa oksennus lentämään nyt vaan lähinnä pissattaa
Jepjep. Nyt mä kukun täällä, ei tuu millään uni uudelleenSiis mulla on iha järkyn kipeet tissit, ei niihi voi koskee olleskaa ja iha vaa makoilles nii niihin särkee
Ja viime yö oli iha kummalline. Menin 22 nukkuu koska kaamee väsy. Eka heräsin kl 1 ja seuraavan kerran kl4 ja oli pakko mennä vessaan. Sen jälkee ei enää uni tullukkaa ja muutenki koko yö tosi levoton…. Ei kiitos tällaista
Täällä vasta 3+3. Tisseissä ei tunnu mitään! Esikoisen raskaudessa oli tissit kipeet, km raskaudessa ei, eikä nytkään ole nyt ollut aamulla huonon olo häivähdyksiä, kumpa ei ihan vielä alkais laattaaminenHelou! Joo, mäkin oon kukkunut öisin. Viime yön sain nukuttua hyvin, kerrankin! Tissit kipeytyi ovispäivän iltana ja on edelleen kipeät, turvoksissa ja arat.. muutamia repäisykipuja on ollu tässä viikon aikana esim aivastaessa ja äkkiliikkeissä. Ja aamuisin tärkeää syödä, on tullut muuten huonoa oloa. Onneksi syöminen on vielä palauttanut olon normaaliksi. Tänään 4+4.
Tänä aamuna ei tissit ollu enää nii kipeet ku kaks päivää on ollu. En kuitenkaa huolestu koska muutokset normaaleja Kahvi vähä meinaa tökkiä mut muuten kaikki ihan hyvin vielä en kyllä kaipaa mitää pahoinvointia tänneTäällä vasta 3+3. Tisseissä ei tunnu mitään! Esikoisen raskaudessa oli tissit kipeet, km raskaudessa ei, eikä nytkään ole nyt ollut aamulla huonon olo häivähdyksiä, kumpa ei ihan vielä alkais laattaaminen
Tervetuloa kanssamme jutskaileeMulla on tosiaan 4+4, mutta vasta dpo16 enintään. Kierron alusta laskettuna la olis kesäkuun puolella, mutta oon aika varma että todellinen on heinäkuun alkupuolella. Oviksen tikutin ja testin plussapäivä ovikseksi laskettuna la olis 2.7. Saa nähdä miten sit ultrassa näkyy, eivät välttämättä parin päivän heiton takia muuta tuota 29.6 laskettua. Tulin tänne kuitenkin hengaamaan, kun tuntuu et kesäkuisissa suurin osa on jo niin pitkällä.
No jos yhtään lohduttaa ni mulla oli km ihan samat ja vahvat oireet ku esikoisesta ja silti meni vituiks Mites pitkälle se sun viimeisin ehti?Tänä aamuna ei tissit ollu enää nii kipeet ku kaks päivää on ollu. En kuitenkaa huolestu koska muutokset normaaleja Kahvi vähä meinaa tökkiä mut muuten kaikki ihan hyvin vielä en kyllä kaipaa mitää pahoinvointia tänne
Täällä menossa 3+6
Millonhan sitä uskaltaisi tehdä viikkodigin
Noo riippuu mun mielest siitä mitä sillä digillä ”hakee”, raskaanahan sä ilmiselvästi ainakin ootTänä aamuna ei tissit ollu enää nii kipeet ku kaks päivää on ollu. En kuitenkaa huolestu koska muutokset normaaleja Kahvi vähä meinaa tökkiä mut muuten kaikki ihan hyvin vielä en kyllä kaipaa mitää pahoinvointia tänne
Täällä menossa 3+6
Millonhan sitä uskaltaisi tehdä viikkodigin
Ööö, se ehti 5+2 mutta siin ei viivat lähteny kyl vahvistuu sitte ollenkaa joten tän suhteen luottavainenNo jos yhtään lohduttaa ni mulla oli km ihan samat ja vahvat oireet ku esikoisesta ja silti meni vituiks Mites pitkälle se sun viimeisin ehti?
Aa okei! Eli sitäkin ajatellen näyttää hyvältäÖöö, se ehti 5+2 mutta siin ei viivat lähteny kyl vahvistuu sitte ollenkaa joten tän suhteen luottavainen