Yksityinen keskustelu parisuhteen seksuaalisuudesta

jarkko

---
Vau.fi:n asiantuntija
Löytyykö pariskuntaa, joka haluaisi kirjoittaa seksuaalisuuteen liittyvästä ongelmasta yksityisesti salaisella puolella. Viestit eivät siis näkyisi muille kuin minulle ja pariskunnalle. Myös itse alue olisi näkymätön muille.

Toivoisin tosiaan, että mukana olisi pariskunnan molemmat osapuolet. Minulle voi laittaa asiasta yksityisviestin. Jos haluaa kysyä yksityisviestillä ongelmasta yksin, sekin sopii. Tosin ongelmatilanne lähtee usein ratkeamaan vasta siinä vaiheessa, kun molemmat osapuolet haastavat itsensä löytämään ratkaisun ja menemään asiassa eteenpäin.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa! Tahtoisin kysyä apua parisuhteen seksiongelmiin. Parisuhteessamme toimii kaikki muu paitsi seksi. Perheessämme on 3 lasta . 10.v, 7.v ja pian 2.v. Lisäksi perheeseen on tulossa vauva ensi helmikuussa. Kumpikin on halukkaita yrittämään jotta saisi makuuhuoneen puolellakin suhteen toimimaan emmekä näe eroamista edes vaihtoehtona. Emme vain tiedä miten saisimme asian tuossakin suhteessa toimimaan. Meiltä löytyy luottamusta, molemmin puolista kunnioitusta, avoimuutta ja rakkautta.
Autathan meitä!
 
Takaisin
Top