Digginsson
Satasella mukana keskusteluissa
Otsikko vähän kökkö, mutta...tänään kariutui lopullisesti meidän avioliitto ja nyt ollaan siinä pisteessä, että musta on tulossa yh-äiti...tuntuu aivan kamalalta, varsinkin kun ystäviä ei juuri ole. En tajua, miten tulen selviämään...onneks la vasta syyskuussa, on aikaa sopeutua... Hirvittävä tilanne, enkä ymmärrä miten tämä voi mulle tapahtua?
miten te muut (jos täällä on yh-vanhempia) ootte selvinnyt vauva-arjesta yksin???
itse olen kans kolmen lapsen kanssa yksin, nuorin oli 1,3v kun erottiin. Nyt tästä uudesta suhteesta minä päädyin tammikuussa eroon, miehen käytöksen vuoksi. Joten minusta on nyt tulossa 4 lapsen yh. Uskon että selviän hyvin, koska alkuraskaus oli painajaista ja elin tosi kuluttavassa suhteessa ja ajattelin että en selviä. Kun päädyin eroon ja mies muutti pois, aloin pikkuhiljaa kokevani elää ja nyt voin täysillä nauttia raskaudesta. Elän ennemmin yksin lasten kaa, kun suhteessa joka vie äitiyden lapsilta. Isommat sisarukset odottavat innolla uutta tulokasta. Olen päättänyt selvitä ja nauttia lapsistani täysillä :) minullakin puuttu tukiverkosto, ja sukulaisista yhden kaa olen tekemisissä, joka tulee synnytykseen mukaan. Muut sukulaiset puukotta selkään ja voi rauhassa märehtiä mun elämää. Onko sulle nyt tulossa ensimmäinen? Itse myös ajattelin et kun vauva tulee niin voisi perhekerhoihin mennä ja netistä voi löytyä paikkakunta vauvaryhmiä, joista voisi löytyä uusia ystäviä.