yksin odottavia syksylle 2013?

käyttäjä45su

Vasta-alkaja
kun mies valitsee sittenkin ennemmin sinkkuuden kuin perheenisyyden, jää äidille aika pettynyt olo. jäin kolmen lapsen ja masuvauvan kanssa muutama viikko sitten.
olen nyt 16. viikolla.
lankoja on ollut vaikea pitää käsissä kun lapset oireilevat pettymystään levottomuudella ja itsekin olen äärimmäisen pettynyt.
miehellä on jo nyt uusi tyttöystävä joten yhteen emme palaa..
olen kuitenkin päättänyt selviytyä, ystävien ja sukulaisten avulla. :)
surkuttelut on surkuteltu ja haluaisin tutustua muihin samankaltaisessa tilanteessa oleviin. sillä vaikka ihmisiä ympärilläni omaankin, kaipaan "vertaistukea" :)
on jo kivaa jutella muiden raskaana olevien kanssa tuntemuksista ja tulevasta, mutta myönnän että harmittaahan se hiukan kun kuulen miten tuleva isä osallistuu raskauteen ja vauvaa odotetaan onnellisena yhdessä.
siksi haluaisin kovasti vaihtaa kuulumisisa ja tuntemuksia muiden yksinodottavien kanssa. jos on ennestään lapsia, sen paremmin olemme samassa veneessä :)
aurinkoista kevättä kaikille!
 
Heippa! itellä on sellanen tilanne et laskettu aika on elokuussa,ja miehen tunteet on heitelly laidasta laitaan tän raskauden kanssa..nyt hän jo suunnittelee muuttoa toiseen paikkakuntaan,mihen en suostu,koska itellä on täällä kaikki tuki ja turva,mutta ilmeisesti mies on valmis jättämään avovaimos ja lapses ja siis muuttamaan yksin reilun 300 km päähän.. ;S muutenkin meillä nyt mennyt niin että ollaan enemmän kuin "kavereita/kämppiksiä" kuin avoliitossa. hirveesti kaverit tsempannu että pärjään kyllä yksinkin lapsen kanssa,mutta jotenki tuntuu vaan hurjalta miten mies pystyy tuosta vaan jättämään meidät.. :eek:
 
Takaisin
Top