Yksin odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2016' aloitti Mammu83, 29 helmi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mammu83 Naimisissa foorumin kanssa

Onko meitä muita yksin odottajia?
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Mammu83 Naimisissa foorumin kanssa

Moikka. Onko meillä täällä elokuisissa muuta yksin odottajia? Ajattelin, että oma ketju meille vaihtaa ajatuksia ja pelkoja olisi mukava :)
  3. Eemeliini82 Aloittelija

Varovaisesti ilmottaudun mukaan... Vielä en ole yksin, ainakaan virallisesti, mutta eroa puuhataan...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  4. Mammu83 Naimisissa foorumin kanssa

Eemeliini, voimia tilanteeseen :Heartred Se ei ole helppoa missään tilanteessa, mutta tuntuu että näin raskaana ollessa pakka sekottuu vielä entisestään.
  5. Eemeliini82 Aloittelija

Kiitos! Lopulta tämä on oma valinta lähteä koska kotiolot stressaavat liikaa. Eikä olo vieläkään ole varma onko päätökseni oikea ja pitävä. Eroa en todellakaan toivonut, ja oon yrittänyt uskotella että tämä vois vielä kääntyä paremmaksi, mutta mutta... Alkaa olemaan viimeiset ajat että jaksaa hoitaa muuton ja saada uuden elämän rauhalliseksi ennen pikkuisen syntymää.
  6. Eemeliini82 Aloittelija

Millainen Mammu sinun tilanteesi on? Olitko yksin alusta asti?
  7. Mammu83 Naimisissa foorumin kanssa

Aika sama tilanne täällä. Yhdessä alettiin odottamaan, nyt olen asunut kohta kuukauden yksin meidän esikoisen kanssa. Sama myös täällä, että en tiedä onko tämä tilanne kuinka lopullinen. Keskusteltu ollaan paljon kyllä. Mutta päivä kerrallaan. PALJON olisi muutettavaa meillä molemmilla että suhde saataisiin toimimaan. Mutta katsotaan mihin tilanteet johtaa. Meillä tosin oli mies joka halusi lähteä. Sitten kun hän sitä aina alko perumaan niin itse vihdoin sitten sanoin, että nyt riittää ja erilleen olisi hyvä muuttaa.
  8. Mammu83 Naimisissa foorumin kanssa

Onko teillä Eemeliini esikoinen tulossa?
  9. Eemeliini82 Aloittelija

Ok. On ensimmäinen, mulle, isännällä ennestään alle 10 vuotias.
  10. Eemeliini82 Aloittelija

Meillä muutenkin tosi tuore suhde ja mulla oli se kovempi halu saada lapsi. Ehkä otin tietoisen riskin jo silloin, että tahdon lapsen vaikkei parisuhdetta olisikaan...
  11. Mammu83 Naimisissa foorumin kanssa

Riskejä on joskus otettava. Joskus ne ei vaan mene ihan niin kuin suunnitteli, ikävä kyllä :/
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Eemeliini82 Aloittelija

Pelottaa kyllä tosi paljon lähteä nyt omilleen, mutta näillä mennään.
  13. Mammu83 Naimisissa foorumin kanssa

Jep, tiedän tunteen. Mutta jospa sit olis helpompi olla jos ilmapiiri on nyt kireä. Neuvolakäynneillä ja ultrissahan se itsellä pahimmat ahdistukset tulee yksinään olosta. Mutta näillä mennään.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  14. Eemeliini82 Aloittelija

Niinpä. Voimia Mammu myös sulle.
  15. Haikaranyytti Ihastunut foorumiin

Onks tää ketju kui aktiivinen? :)
  16. Eemeliini82 Aloittelija

Ei oo hetkeen kirjoiteltu, mutta edelleen ainakin minä odotan yksikseni.
  17. Eemeliini82 Aloittelija

Millanen tilanne sulla on Haikaranyytti?
  18. Haikaranyytti Ihastunut foorumiin

Laitan sulle yksityisviestiä kun kerkiin :)
  19. murmeli87 Aloittelija

Nyt vasta huomasin koko ketjun o_O :D oisinpa aiemmin huomannu,yksin odotan myös ja pitkin raskautta pohtinu ns vertaistukea. Tsemmpiä halauksia ja voimia kaikille yksinodottajille :)
  20. Haikaranyytti Ihastunut foorumiin

Ootko kui aktiivinen? :) ois kiva kirjotella!

Jaa tämä sivu