Minulla ei ole koskaan ollut oikeasti edes kavereita, lapsuudesta asti olen ollut tavallaan yksinäinen. Lapsena yksinäisyys vaikutti kyllä enemmän ja olin välillä siitä suruissani, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän asia minua häiritsee. Olen ristiriitainen persoona, toisaalta hirveän sosiaalinen, ja toisaalta taas melkoisen erakoituvaa sorttia. Olen siis sosiaalinen mieluusti silloin, kun se minulle itselleni sopii. Tykkään jutella ihmisten kanssa, mutta jos sosiaalista kanssakäymistä on liikaa, niin väsyn aika helposti ja haluan vain kotiin yksinäisyyteen ja rauhaan.
Olen melko varma, että minusta tulee yksinäinen vanhus, mutta sitä suurimmaksi osaksi haluankin. En kaipaa edes parisuhdetta, mutta nyt tietenkin pienen lapsen kanssa se on hyvä asia, ja mielelläni jaankin tämän lapsiarjen mieheni kanssa.
Olen melko varma, että minusta tulee yksinäinen vanhus, mutta sitä suurimmaksi osaksi haluankin. En kaipaa edes parisuhdetta, mutta nyt tietenkin pienen lapsen kanssa se on hyvä asia, ja mielelläni jaankin tämän lapsiarjen mieheni kanssa.