Yhteinen lapsi haaveissa, mies 43 minä 36

Sara80

Vauhtiin päässyt keskustelija
Pitkään ollaan asiaa mietitty, haaveiltu, mietitty meidän ikää (!), pohdittu päämme puhki erilaisia mahdollisia skenaarioita, positiivisia ja negatiivisia asioita, mietitty miten parisuhde muuttuu, miten muut lapset suhtautuvat jne jne... Lopulta päädyttin siihen, että emme halua että talo on noin 10 vuoden päästä täysin tyhjä. Haluamme sinne elämää, haluamme yhteisiä pikkuisia :Heartred

Ehkäisy jätetty pois tammikuussa, parit normaalit menkat olleet ja huomenna taitaa loppua nämä kolmannet... Toiveikkaina, että kohta nappaisi =)

Sellainen vuodatus, hyvää Naistenpäivää =)
 
Moi Sara80:)
Ei kun vauhti päälle ja hankkimaan pikkuisia!!:) Mun mielestä sä olet ihan parhaassa iässä ja ehdit hankkia useammankin ilman hirveetä kiirettä..

Me aloitettiin ehkä vähän myöhässä hankkimaan pikkusia, kun olen 43v ja ensimmäinen syntyy nyt toukokuussa:)
Toinen on tietysti haaveissa heti putkeen, koska odottelulle ei liene aikaa..

Miehellä ei ole koskasn ollut varsinaisesti vauvakuumetta, mutta nyt se on kyllä häneenkin tullut 45vuotiaana:wink Ollaan oltu kihloissa 26vuotta ja talo on tuntunut minusta välillä vähän tyhjältä...eipä enää kauan:grin:wink

Tsemppiä ja plussatuulia:love7
:signs003
 
Kiitos kannustuksesta Tähti-73 :happy:

Täälläkin toiveissa olisi tietenkin toinen siihen mahdollisimman pian perään, olisi seuraa toisistaan, muut sisarukset kun on jo sen verran paljon vanhempia ettei ihan leikkikaveria heistä saisi. Mutta jos nyt olisi tuuria ja saisi tämän ensimmäisenkin alulle ennenkun innostuu jo seuraavasta :happy:

Tuo on hieno juttu, että teillä kohta talo saa hiukan elämää, kyllä se vaan meilläkin oli suuri ratkaiseva tekijä, kun mietittiin että halutaanko tosiaan elellä tyhjässä ja hiljaisessa talossa muutamien vuosien kuluttua... Nyt täytyy vaan toivoa että suunnitelma toteutuu.

Sitä vaan on niin hirveän malttamaton...:cat:

Kp: 02/28-30
 
Takaisin
Top