Yhdessä oleminen? Asutteko yhdessä? Onko lapsia?

Vieras
Heippa! :) 

Kertoisitteko kokemuksianne perhe-elämästä? Kuinka monta lasta teillä on?
Kauan olette olleet yhdessä ennenkö olette ruvenneet harkitsemaan lapsen tekoa?
Asutteko yhdessä vai erillään? Onko teillä aikeissa mennä naimisiin vai oletteko jo naimisissa? :) 
 
Perhe-elämä alkoi mallikkaasti. Esikoisemme syntyi helmikuun puolessavälin kun olimme olleet lapsen isän kanssa yhdessä n. vuoden. Olemme asuneet epävirallisesti yhdessä aikalailla heti tapaamisemme jälkeen ja virallisesti saman katon alla reilut 8kk.emoticon  Kihlauksesta on nyt vuosi ja häistä kuiskutellaan jo jonkin verran.emoticon

 
Meillä on miehen kanssa nyt n.4,5 vuotta yhteistä elämää takanapäin, ja yhdessä olemme asuneet virallisesti siitä ajasta 3,5 vuotta. Esikoisemme syntyi tammikuussa 2011 ja toinen vauva tuloillansa , La 29.5. Kihloissa olemme olleet vasta muutaman viikon ja naimisiin mennään kunhan tässä keretään. :)
 
Itse olen mieheni kanssa ollut vähä yli 5 kk :) lasta olemme yrittäneet 3,5-4kk :) tai no koittaneet jos tärppäisi muutimme yhteen kun olimme olleet 1,5kk yhdessä tai epävirallisesti olemme asuneet koko suhteen ajan yhdessä ;) kihloihin menimme 9.3 se oli vähän niinku synttärilahja rakkaalta kun täytin 18-vuotta 6.3.2012 :P Ja naimisiin emme ole menossa olen sen päättänyt etten viitsi suhdetta pilaa sillä että meen avioliittoon kun näinkin on hyvä! :)
 
Takaisin
Top