Yövuoron tekijöitä?

Meks

Puuhakas puhuja
Helmikuiset 2021
Hei, onko muita jotka tekee kolmivuorotöitä? Mulla on tullut tällä viikolla iltapäivällä kauhea väsymys ja mennyt tosi aikaisin nukkumaan. Tänään uuvuttaa jo aamusta.
Ens viikolla ois kaks yövuoroa ja nyt jo mietin miten niistä selviän. Kesällä ois muutenkin enemmän öitä kuin tavallisesti, kun on lomat ym. Toisaalta sais varmaan hyvin nukuttua iltapäivällä, jos vaan lapset antaa nukkua.
 
Hei, täällä yksi:greet025 minulla 3 yövuoroa takana ja huomaan että vuorokauden kääntäminen takaisin on kyllä hankalaa! Paha olo ja väsyttää enemmän kun normaalisti:yuck: Huomenna alkaa aamuvuoroputki...
 
Minä teen kans 3-vuoroa! :greet025

Nyt vasta tänään palasin töihin kesäloman jälkeen, niin en vielä osaa sanoa kuinka raskaus tulee vaikuttamaan...yleensä tykkään tehdä öitä ja olenkin niitä toivonut tähän kesän ajalle. Seuraavaan neljään viikkoon mahtuu 7 yövuoroa, katsotaan mitä mieltä oon kuukauden päästä :rolleyes:

Meillä yövuorot on niitä kaikista rauhallisimpia, siksi tykkään niitä tehdä. Ei tarvitse kiireessä hiki hatussa painaa duunia...saa ottaa vähän iisimmin. Toki jos raskaus kovin alkaa vaikuttaa nukkumiseen ja rytmin kääntämiseen, niin sitten pitää miettiä uudelleen.
 
Mulla tuli yövuorojen aikana/jälkeen ihan tosi huono olo. Nyt olo en helpottanut, niin en tiedä osuiko vaan sattumalta huonon olon aalto öihin. Katsotaan taas parin viikon päästä ois kolme yötä. Meillä yöt on tosi vaihtelevia töiden kannalta. Joskus rauhallista ja joskus ihan tosi kiireistä. Muuten tykkään kanssa, kun ei oo niin kauhea hälinä ja saa silleen rauhassa tehdä.
 
Takaisin
Top