Yöpulina

Keskustelun 'Pelejä ja ajanvietettä' aloitti Vargynja, 21 elo 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Valvottaako vauva? Etkö saa unta? Yritätkö pysyä hereillä kun imetät? Oletko muuten vain yökukkuja?

Täällä voi kaikki öiseen aikaan tylsistyneenä valvovat pulista niitä näitä. :) Miksi sinä olet hereillä vaikka kello on vaikka mitä?

(Niin, niin, nyt ei ole vielä yö. En vain taida itse olla täällä yöllä, joten teen ketjun valmiiksi odottamaan yökukkujia.)
  2. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Töiden, tai lähinnä iltavuoron jälkeen kun pitäisi rauhoittua, foorumille sitä usein eksyn. Sohvan nurkassa on hyvä selailla ja lukea ketjuja :happy:
  3. Taittaralla Aloittelija

Minäkin tulin tänne nyt iltavuoron jälkeen. Pitää hieman nollata ja tämä on hyvä tapa siihen. Onko täällä muita hereillä?
  4. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Täällä ollaan. Vaikeaa rauhoittua töiden jälkeen. Vaikka huomenna ois aamuvuoro..
  5. Mallura Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019

Mä oon ihan väsynyt, mutta maha-asukki vetää taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen sellaista potkunyrkkeilyä ettei tarvi nukkumisesta haaveillakaan. Menee kai se yö kirjan parissakin.
  6. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Milläs viikolla sitä mennään? :)
  7. Mallura Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019

25+6. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Liirumlaarum Ihastunut foorumiin Helmiäidit 2020

Bb loppu ja mies heräsi töihin joten jäin valvoon hetkeksi vielä.
  9. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Jalkapalloa vielä katsellaan töllöstä, vaik pitäis nukkumaan käydä.
  10. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Se siitä aikaisesta nukkumaanmenosta, minkäs iltavirkku itselleen voi:rolleyes: Nälkä on taas hirmuinen ja sohvalla löhöäminen houkuttaa.
  11. Talvitintti Addikti Toukomammat 2017

Mä meinasin jo tunti sitten nukahtaa, mut sit piristyin ja tässä sitä viel ollaan hereillä. :grin Käyn yleensä nukkumaan 23-00, mut oon ollu koko päivän todella väsyny, niin suunnitelmissa oli käydä kerrankin ajoissa nukkumaan. :rolleyes:
  12. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

En ees muista millon oon nukahtanut ennen keskiyötä. Aamuvuoroja on ollu todella vähän ja nyt saikulla entistä enenmän voi vaan valvoa. Ja just tää, että piristyy aina sen suurimman väsyn jälkeen.
  13. kirahvi36 Addikti Elomammat 2018

Jostain syystä ei uni tuu vaikka viime yönä en nukkunu hyvin..
  14. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Iltavuoron jälkeen on vaikea rauhoittua ja saada unta, joka olisi kiva kun seuraavana aamuna pitää aikaisin herätä töihin :hungover:

Jaa tämä sivu