yöhuuto

Embbu

Oman äänensä löytänyt
Hei!

Osaisikohan joku auttaa? Meidän neiti nyt 4kk ja alkanut keskellä yötä huutamaan hysteerisesti öisin. Eli vaikea saada hereille, itkee vaan ikään kuin vielä unessa. Ainoa mikä rauhoittaa on laittaa valot päälle ja herättää neiti niin että silmät aukee. Tämän jälkeen rauhoittuu rinnalle ja nukahtaa. Eihän tämän ikäinen mitään painaijaisia voi nähdä? Olen itse miettinyt voisiko johtua hampaista?
 
Meillä välillä ollut kanssa huutoa, mutta se on vain yksittäinen todella ´kova huuto, jonka jälkeen itkee...On kumminkin rauhoittunut syliin ottamalla ja heijaamalla muutaman kerran ja laitan takaisin sänkyn ja nukkuu hyvin heti...

Oon aatellut et jos onkin jotain unta...näillä kumminkin aivotoiminta lisäääntyy koko ajan...

huutoja ollut viimeeksi kuukausi sittne eli 4 kk iässä...
 
Meillä on nyt ehkä viitenä yönä muutamien viikkojen sisään käynyt niin, että Hugo on herännyt ja kun olen ruvennut syöttämään on alkanut itkeä kovasti. On rauhoittunut kun on sylissä hetki kanniskeltu, joskus riitti ottaa syliiin sängyn laidalla ja keinutella. Nyt joulun aikaan oli selvästi vatsavaivoja laatikoista joten piti yöllä katella joulukuusta. Kanniskelun jälkeen suostui syömään ja nukahti, joten luulen että meillä on ollu kyse vatsavaivoista. 
 
Takaisin
Top