Vyöhyketerapia

eyewink

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko kenelläkään kokemusta vyöhyketerapiasta vauvan vaivojen hoitoon, entä aikuisen vaivojen hoitoon?
Minua kiinnostaisi kokeilla sekä itsellä, että vauvalla :) Kyseessä kuitenki melko kallis hoitomuoto ja kiinnostaisi tietää kokemuksia hoidon kokeneilta.
 
Nyt vasta kirjaudun käyttäjäksi, vaikka olen lueskellut Tammikuisia 2012 jo syksystä alkaen :) On kokemusta vyöhyketerapiasta, ja hyviä sellaisia. Meidän vauvalla alkoi koliikki jo n. 3 vkon iässä. Aloitimme vyöhyketerapian aika pian sen jälkeen ja käytiin säännöllisesti kunnes vaivat alkoivat selkeästi helpottaa 2kk iässä. Jokaisen hierontakerran jälkeen tytön olo helpottui silmin nähden, hän nukkui hyvin ja kivut hellittivät. Vaikutus kesti pari päivää. Myös hieronnassa vauva nautti, samoin myös äiti, koska oli ihanaa katsoa lasta joka saa hyvää hoitoa ja antaa sen näkyä ilmeillä ja koko kehollaan. Tämä vyöhyketerapeutti veloitti 15 e / kerta. Mun mielestä kohtuullinen hinta ja etenkin kun siitä oli niin suuresti apua meille.

Nyt tyttö on 3, 5 kk ja koliikki näyttää jääneen taakse. Luojan kiitos! Olen sitä mieltä, että vyöhyketerapia auttoi. Kokeilin kaikki tipat ja vinkit mitä vaan kuulin, eikä mistään ollut samanlaista konkreettista apua. Oman ruokavalion tarkistin myös ja olin ilman kaikkea mikä vaan olisi voinut ärsyttää. Mietinkin, että jos jatkossa on vaivoja vauvalla niin vakavasti harkitsen vyöhyketerapiaa taas jälleen kerran.
 
Takaisin
Top