Vuoto nuvaringin lopettamisen jälkeen

Iwant

Silmät suurina ihmettelijä
Voi hitto että ottaa päähän!
Lopetin nuvaringin käytön vuosien jälkeen 10.4. Sen jälkeen tuli normaalisti kuukautiset, jotka loppuivat normaalisti 16.4. No, eilenpä (24.4.) alkoi TAAS kuukautiset! Tuossa lopettamisen jälkeen ollaan ässäilty n. joka toinen päivä. Vatsassa on nyt alkanu tuntua että siellä ois "ilmakupla" kun on makuullaan. Etova olo kokoajan.. Mutta taitaapa johtua vaan näistä uusista menkoista. Mietin tässä vaan sitä, että millonkohan on mahdollista tulla raskaaksi jos nää kuukautiset lähtee menemään tätä rataa. On se vissiin parempi näin päin, kun että ei tulis menkkoja ollenkaan? Ehtiikö mulla muka tässä välissä olla ovulaatio? Auttakaa nyt panikoijaa hädässä :sad001 Kiitos!
 
Käytin myös joskus nuvaringia ja muistelen, että mullakin olisi ollut vähän sekaisin menkat sen lopetuksen jälkeen - just sillä tavalla että ensin tuli se "normaali" renkaanvaihtovälin tyhjennysvuoto ja sitten alkoi melko pian tiputella uudestaan. Aika nopeasti kuitenkin tasaantui. Kannattaa kuitenkin ehkä odotella hetki, että hormonitoiminta tasaantuisi ja sitten tsekkailla, löytyykö ovulaatio. :)

Toisaalta raskauden alussa on monesti samat oireet kuin menkkojen alussa, ja monilla tulee myös tiputteluvuotoa, joten eihän sitä tiedä! Jos epäilet, että olet raskaana, niin kannattaa testata.

(Ja raskaaksihan voi tulla myös kuukautisten aikaan... :angelic:)
 
Kiitos vastauksesta!
Ihan totta, ei voi olla varma ettenkö ois kuitenkin raskaana :) vuoto on jo huomattavasti niukempaa, ja venyvää. Kirkasta limaa seassa.. Eipä oo ennen tällästäkään ollu.
Eniten mua tässä hommassa kuitenkin hämää tää etova olo. Mikään lämmin ruoka ei maistu ollenkaan :sad001 eikä muutenkaan tee mieli syödä mitään. Mutta voihan se olla että kroppa ihan sekasin tästä ehkäsyn lopettamisesta..
Mulla on yksi keskenmeno takana. Ja silloin raskaana ollessa oli myös kokoajan oksettava olo. Muutenpa ei sit mitään "oireita" ollu.
 
Takaisin
Top