Vuoden 2022 äitiyspakkauksessa on ohjevihkonen

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tämän vuoden äitiyspakkauksessa, jonka te saatte, on uutena juttuna myös ohjevihkonen. Voit lukea vihkosesta lisää täältä. Uskotko että vihkosesta on sinulle iloa vai onko kaikki tuttua juttua?
 
Itse kaipaan rautalangasta väännettyä for dummies -tyylistä kirjaa kaikesta äitiyteen ja vanhemmuuteen liittyvästä, joten tuosta vihkosesta olen positiivisesti yllättynyt, että tuollainen tuli just nyt äitiyspakkaukseen :rolling:
 
Tosi hyvä lisäys :thumbs-up: Vaikka on jo yksi lapsi perheessä, on tämä vanhempainpäivärahauudistus uutta meille kaikille, joten hyvä perehtyä asiaan. Ja hienoa myös että on nuo ohjeet pukeutumisesta. Lasten pukeminen tuntuu välillä rakettitieteeltä, kun lapsetkin ovat niin kovin erilaisia. Siinä missä toinen tarvitsee kolme välikerrosta, niin toinen hikoilee samalla vaatemäärällä :rolling:
 
On varmasti apua! En oo ikinä juurikaan hoitanut pieniä lapsia, joten kaikki todellakin on ihan uutta.
 
Varmasti tulee tarpeeseen. Kaikki manuaalit on tervetulleita, kun on eka lapsi kyseessä. :Grinning Face:
 
Mulla on kyllä vauvoista kokemusta mutta oma esikoisen kyseessä joten kaikki rautalankaneuvot ja vihkot tulee tarpeeseen :tears:
 
Jep, tarpeeseen tulee. Vaikka muiden lapsia oon hoitanu, niin olo on, kuin lumiukolla pihalla Millon kelaan pitää ilmottaa ja miten? Että saa tuon rahan ja paketin..
 
En tiedä vielä tulenko pakkausta hommaamaan ( olen Suomessa nyt sen verran myöhään etten varmaankaan kuulu vielä saajien piiriin automaattisesti) mutta kaikenlaiset ohjeistukset otetaan kyllä mielenkiinnolla vastaan.
 
Takaisin
Top