Vuoden 2022 äitiyspakkauksessa on ohjevihkonen

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tämän vuoden äitiyspakkauksessa, jonka te saatte, on uutena juttuna myös ohjevihkonen. Voit lukea vihkosesta lisää täältä. Uskotko että vihkosesta on sinulle iloa vai onko kaikki tuttua juttua?
 
Vaikuttaa ihan hyvältä ja tarpeelliselta. Netistä kyllä löytää vaikka mitä, mutta ainakin tuo pukeutusmis "lämpömittari" on kätevä paperisena kun voi olla koko ajan ulottuvilla ja kätevästi tarkistaa pukiessa.
 
Tuo pukeutumisohje on selvästi tehty sen tutkimuksen pohjalta, että suurin osa vanhemmista ei osaa pukea lastaan ulos. Mutta jos mä laittaisin meidän lapselle -10 asteen lämpötilaan tuollaisen määrän vaatteita ja vaunukoppaan makuupussiin, niin hetken päästä mulla olisi hiestä märkä huutava lapsi. Tuollaista vaatemäärää, mitä -20 asteen säähän ohjeistettiin en ole tänä talvena laittanut päälle kertaakaan ja ollaan kuitenkin vaunuteltu -20 asteeseen asti myös ratasosalla. Lapsi on nukkunut tyytyväisenä ja kädet ja jalat ollut mukavan lämpimät sisälle tullessa. Että tuonkin ohjeen kanssa käyttäisin maalaisjärkeä ja itse ainakin kokeilen lapsen niskaa ja käsiä/jalkoja välillä, jos ollaan vaikka kahden tunnin lenkillä.
 
Takaisin
Top