voisikohan millään jo olla....

KevättäOdotellessa

Oman äänensä löytänyt
Siis kesän piti odottaa ennen yrityksen alkamista, mutta kun asiasta oltiin jo niin varmoja niin ei olla oltu mitenkään varovaisia. Seksiä oli viime lauantaina ja kumi vasta viimehetkillä (ja ehkä myös rikki, tuntui kuulemma oudolta jotenkin). Laskeskelin tässä nyt että mulla saattoi olla tuolloin ovis, vaikka järjen ja kalenterin mukaan ollut jo aiemmin. Siis kun mulla vasta normalisoituneet menkat prolaktiinin laskun ja menkkojen poissaolon jälkeen niin vaikea sanoa.

Menkkojen pitäisi siis tulla ensi viikon alussa ja tänään on ollut ihan kummallisia ajatuksia pää täynnä. Oksettaa kuin olisi ryypiskellyt eilen (ja oon täystipattomalla), maha ihan turvonnut ja janottaa kokoajan. Selkä ja rinnat vähän arat ja menkkamaisia vatsa"kipuja". Ihmeellistä valkovuotoa, ihan pikkuhousunsuojan tarvii vaikka ei yleensä. Nokka tukossa ja palelee. Lämpö on pikkuisen koholla, siis noin puoli astetta. Itketti kun näin kuvan karitsasta jota syötettiin tuttipullolla, tosin olen aina ollut herkkä. Suutuin kun sain ärsyttävän kommentin blogiin, siis raivostuin tosi paljon vaikka yleensä tosi rauhallinen luonne olenkin.

Nämä ei ole mulle normaaleja menkkaoireita, eikä niitä pitäisi vielä edes tulla. Voi olla että mielikuvitus taas temppuilee kun toivo on niin kova. Ei pitäisi toivoa näin kovasti mutta ei pysty ajattelemaan mitään muuta, siis yhtään. :) Ei kukaan voi mulle sanoa juuta eikä jaata vielä tässä vaiheessa, mut kunhan jollekin saan paasattua. Kommentoikaa ihmeessä!

Toki se voi olla mahdollista, tutkimattomat ovat (laita tähän valitsemasi voimahenkilö) tiet...

Todennäköisyys, että olisi kaikkien vaiheiden jälkeen onnistanut on häviävän pieni MUTTA olemassa [:D]

Oviksesta menee noin viikko siihen, että alkio kiinnittyy, joten hyvin voi sinulla olla jo oireita! Nuo ovislaskurit ovat suuntaa antavia, joten hyvin voi olla että irtosi vasta viikonloppuna. Erittäin herkällä testillä voi hormonia olla jo ennen kuukautisia, joten viikon loppua kohden voi ruveta testailemaan, jos ei jaksa kuukautisten alkamiseen asti odotella.

Niin. Varmaankin kuvittelen kaikki oireet... tai ovat menkkojen oireita. Kummastuttaa tuo lämmön nousu, mutta ainahan se voi olla jotain flunssaa tms.

En haluaisi testata liian usein kun niihin testeihin menee kuitenkin vähän rahaa eikä se välttämättä edes näkyisi vielä jos olisinkin raskaana. Yritän kovasti miettiä muita juttuja ja suunnitella kaikkia menoja etten ehtisi pohtia liikoja ja tarkkailla liikaa itseäni. Se on kuitenkin kamalan vaikeaa!

Mutta jos ei ole nyt tärpännyt niin aina on ensi kk, yrityshän on meillä vasta aluillaan :)

KevättäOdotellessa Heippa,itse olen kans yrittämässä lasta,tosin toista lasta yritetään uudestaan kun kesken mulla meni 13.tammikuuta..Ovulaatiosta mulla on kohta 2vk aikaa ja sunnuntaina pitäis alkaa menkat..Mulla ollut jonkiverran oireita ja en tiedä viittaakohan se sitten uudestaan raskautumiseen,sen nään vasta sunnuntaina kun teen testin..Meillä yritystä on kohta 1kk takanapäin..Jos ei ole tärpännyt niin seuraavalla kerralla sitten ehkä jos onnistaisi..Koskaan ei kannata pettyä ainakaan jos ei raskautunut.Meillä kesti mieheni kanssa 1v 4kk ennenkuin tulin raskaaksi ja aloin odottamaan esikoistani..Mutta uskon että saatat olla raskaana jos sulla tuollaisia oireita on mutta voi olla liian kovasta toivosta myös mutta sitähän ei tiedä[:)] pidän oikein paljon peukkuja sinulle jos sattuisit plussaamaan vaikka[:)]

Kiitoksia vastauksestasi Minnuska19 [:)] Toivotaan, ja peukkuja minäkin pidän sinulle kovasti!!

Kertokaapa nyt oi viisaammat. Lämpö ollut koholla pari päivää mutta nyt aamulla olikin vain 36.3, mikä on mun normaalilämpöäkin alhaisempi. Siis ihan just herätessä ja vielä sängyssä mitattuna. Tarkoittaako lämmön aleneminen sitä etten olisikaan raskaana? Menkkoja ei ole vielä, ti pitäis alkaa, mutta mahaa juilii edelleen ja paleltaa ja janottaa. Ei mulla yleensä ala menkkakivut ennenkuin korkeintaan menkkoja edeltävänä päivänä. Voiko tästä päätellä yhtään mitään?

En ole mikään lääkäri, mutta en lähtisi antamaan suurtakaan painoarvoa millekään lämmön vaihteiluille. Ne voi muutenkin johtua noin sadasta eri asiasta ja pieni vaihtelu lienee ruumiille yhtä normaalia kuin ulkoilmallekin. Aamuisin on muutenkin yleensä alhaisempi lämpötila, mulla saattaa laskea jopa 35 hujakoille. Voit hyvinkin olla raskaana, mikäli yhdyntöjä on ollut ovulaation aikaan tai sitten et. Niin pienestä se on aina kiinni.

Tiedän kuinka tuskaista on odotella epätietoisuudessa, mutta varmuutta asiaan et saa ennen sitä testin tekemistä ja sitä tosiaan kannattaa odottaa sinne oletetulle kuukautisten alkamispäivälle (nimimerkillä kaksi raskaustestiä ennen kuukautisia tehnyt :) Oireet kyllä kuulostaa raskauden alkuoireille, mutta samanlaisia oli mullakin ja negatiivista vaan näytti, kuukautisetkin ehti jo alkaa.

Koita jaksaa odottaa ja toivotaan parasta!! Jos ei nyt onnistanut niin uutta matoa onkeen ;)

No ne lämmöt näemmä pomppii; aamulla matalampi, illalla ihmeen korkea. Keskiviikkona pitäisi alkaa menkat, eilen koitin jo illalla herkkää testiä (tiedän, hölmöä mutta kun ei pysty odottamaan). Roskishaamu senkuin sekoitti ajatuksia ennestään. Piti oikein irroittaa liuska kasettitestistä ja syynäillä valossa. On vain niin varma ettei ne menkat sieltä tule seuraavaan yhdeksään kuukauteen [8|]

Mutta seuraavan testin teen aikaisintaan perjantaina. Pitää nyt vain yrittää miettiä muuta, mutta äsken taas itkeskelin synnytyslaitosesittelyä vau:n etusivulla [:D] Mies kannusti illalla kun sitä testiä syynäilin. "olishan se mahtavaa mutta odotellaan nyt rauhassa". Miehet on kait vaan kärsivällisempiä. Niitten kun ei tarvii kuunnella kehon oireita, jotka poikkeaa menkkaoireista ihan täysin.

Viikonloppuna katselin tippa linssissä kun mieheni leikki ja riehui siskonsa kaksivuotiaiden tyttöjen kanssa. Miten luontevasti mun miehen syliin sopi pieni lapsi! Miten rauhallinen ja toisaalta hullun leikkisä mun ihana puoliso onkaan. Maailman paras isä siitä tulee [:)]

Moikka!

Täällä on oireiltu kovasti ja kuviteltu kaikkia mahdollisia ja mahdottomia oireita.

Menkkojen olis pitäny alkaa ti, mutta ke aamuna tehty testi näytti negaa.

En vielä luopunu toivosta, kun ei menkkoja ole kuulunut. Ja huomen aamulla teen testin uusiksi apteekin herkimmällä testillä...

Jännää tämä on, toiveita on vielä kovasti...

Takaisin