Voisiko olla?

Vieras
Mulla on todella kova väsymys sekä vattassa tuntuu jännä tunne vähän kun menkat ois tulos sekä maha kasvanu vähän. Voisiko olla että olisin raskaana? Mitä te tekisitte?
 
Raskaustestien hinnat vaihtelee parista eurosta pariin kymppiin, ite käytin clear bluen digitaalista testiä, jossa lukee selvästi että onko raskaana vai ei. Onhan se vähän kalliimpi, mutta eipähän tarvitse arvuutella onko viivaa vai ei. Plus se on sen verran herkkä, ettei tarvitse todennäköisesti käyttää kuin sen yhden testin. Onnea! Kerro miten kävi
 
Et kertonut ovatko menkkasi myöhässä tms? Sitä myöskään ei kannata sokeasti uskoa mitä testien ohjeissa lukee, nimittäin sitä "voi tehdä jo ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä." :D Itselläni eka plussa vasta 4.12 vaikka ekat menkat jäi pois 8.10... :P verikoekin otettiin välissä, ei mitään... Mutta onnea testin tekoon, toivottavasti tulos on toivotunlainen! :)
 
Minä tein jo päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, plussaa tosiaan näytti heti :) Mutta noihan vaihtelee tosi paljon, varmasti yksilöllistäkin kuinka herkästi hormonit lähtee nousuun.. Tietenkin kannattaa pari päivää odottaa, niin tulos on varmempi. Itte oon tällanen hätähousu! :D
 
joo vaihteluu on,ite tein (kakkosen kohalla) varmaan halvimmalla liuskatestillä mitä löyty ja haamuviiva tuli jo kun menkat oli päivän verran myöhässä.esikoisesta näytti viivan vasta kun menkat oli pari viikkoo myöhässä..mut kannattaa tosiaan se testi tehä ni ei tarvii arvuutella onko vai ei.. :)
 
Negaa näytti.  Ensi viikolla pitäs alkaa menkat jos alkaa. Jos ei ala näkyä pitää tehdä uusi testi.
 
No mutta sittenhän teitkin testin aika ajoissa. Odotat vain hieman (helppo sanoa :D) ja teet uuden testin. Ja onhan se hedelmöittyminen voinut tapahtua vähän myöhemmin, niin ei näy vielä. Pidetään peukkuja!
 
Tällä viikolla kuukautisten pitäs alkaa. Oireita ei ole ollu paitsi että väsyttää ja alkanut rinnat olla aran puoleiset ja mahassa nipistely sekä vessassa juoksu ja meili haluja? Voisiko olla tärpännyt?
 
Ite aikoinaan kun ostelin raskaustestejä, niin musta city marketin raskaustesti oli hyvä ! 
2kpl/paketti ja hintaa oli muistaakseni 2,90e :)

Sillä sain sillo plussan.. Muistat vaan odottaa muutaman minuutin, että tuleeko plussa ;D
 
Olen tehnyt yhen cittarin testin ja pari apteekin raskaustestiä. Kaikki näyttäneet negaa. Oireita on edelleen mitä on edellä maininnutkin. Mitä pitäs tehä? Menkojen ois pitäny alkaa alku viikosta mut, ei oo näkynä.
 
Mulla edellisen lapsen kohdalla menkat oli kaks viikkoa myöhässä ja sillnkin näytti testi tosi haalean plussan. Mitään oireita en muista että edes ois ollu, mut jotenkin vaan "tiesin", että nyt sitä ollaan raskaana. Ilmeisesti hedelmöittyminen oli tapahtunut aika myöhässä, koska vaavin koko kaikissa ultrissa oli aina viikon tai kaks normia pienempi. Sen takia myös laskettua aikaakin siirrettiin pariin otteeseen myöhäsemmäksi.

Tsemppiä testaukseen! Mie "oottelen" kans menkkoja ens viikolla alkaviksi...
 
Aamulla tein testin mut, näytti edelleen negaa. Oireet on etistä kovempia. Mitä tässä pitäs nyt tehdä?
 
Apua!  Menkat nyt kaks viikkoo myöhässä, kova vattakipu, väsyttää, lämpöilyä ja paha olo. Testin tein perjantaina ja negaa näytti.  Mitä pitäis tehdä????
 
kohdun ulkoisessa raskaustesti kyllä pitäis kans näyttää plussaa. onko sulla hirveästi stressiä tai jokin suuri muutos tapahtunut elämässä? sehän voi myös vaikuttaa asiaan:) soita nyt ihmeessä lääkäriin heti huomenna.
 
Ei ole tressiä tai muutakaan. Tänään kävin verikokeissa että huomenna aamulla saan tulokset. Toivottavasti selvii.
 
Takaisin
Top