voinko tulla raskaaksi???

Mellu17

Silmät suurina ihmettelijä
oon syöny melkeen 7 viikkoo putkeen e-pillereitä yasminelle nimisiä ja oon ollu täs viikon aikana joka päivä yhdynnässä ja 1 pillerin jätin välistä ja seuraavana päivänä yritin jättää kans mutta oli pakko ottaa ettei menkat alkais vielä ku vuotoo tuli jo vähä ku päivän oli ilman e-pillerii. mut nyt tänään en oo enää ottanut pillerii. voiko olla mahdollista että voisin tulla raskaaksi tuon 1 pillerin pois jättämisen vuoksi? kauhee vauvakuume mutta en osaa oikein toimia tuon e-pillerin kanssa kun aikasemmin ei oo ollu käytössä ja ei ole hajuakaan milloin voi jäädä odottamaan ennenkö vai jälkeen kuukautisien vai niiden aikana?? voisko joku kertoa mulle voiko olla mahdollista että olen raskaana vaikka eihän sitä nyt vielä näy mutta toivo on kova :) vuotoa on nyt niin en tiedä kuuluuko se vai ei.. aikasemmassa raskaudessa oli myös kaksikin kertaa kuukautiset joten sain vasta 11viikon aikana tietää että olen raskaana.. kiitoksia vastauksista jo etukäteen :)
 
Kyllähän periaatteessa tuo yksikin pilleritön välipäivä voi johtaa raskauteen. Tietty jos oli kyseessä ns. ei niin hedelmällinen päivä, niin todennäköisyys on paljon pienempi... Mutta itse en ole koskaan pillereitä popsinut, joten en tarkemmin osaa sanoa. Tsemppejä! :)
 
Takaisin
Top