Voinko olla raskaana, vaikka sain negan?

mousseline

Vasta-alkaja
Toivottavasti joku ehtii vastata, olen tässä nyt eilisen illan ja tämän päivän ollut vähän huolissani että voinko olla raskaana? Laitan alle kaikki oireet ym ja toivon että joku tahtoo vastata! Kaapissa on vielä yksi raskaustesti, mutta ajattelin sitä säästellä ja kuulostella.. Mutta vaikuttaako tämä että olen vain luulosairas ja kuvittelen, vai onko minulla vielä mahdollisuus olla raskaana vaikka tänään testailin negan? Ja tosiaan, voi hyvinkin olla mahdollista että kehitän näitä oireita nyt kun olen jonkin aikaa salaa haaveillut lapsesta, mutta... Mitä mieltä te olette?

- 16.-17.3. ei ehkäisyä (silloin muistan laskeneeni että oltiin n. puolessa välissä kiertoa, mielestäni..) je pillerin otin 10 h sisällä yhdynnästä
- Menkat viikolla 13., (mielestäni n. 1 vkk etuajassa) niukemmat kuin yleensä ja kirkkaammat, ei normaaleita kuukautiskipuja muistaakseni?
- Viikolla 13. olin juomassa, join 2-3 lonkeroa ja olin _aivan_ kännissä, yleensä vaatii vähintään sixpack + viinaa ja sittenkin on yleensä vain hiprakka. Lisäksi tupakalla käydessäni oksennus vain lensi. En _ikinä_ oksenna humalassa, nyt otin sauhut tupakasta ja oksennus vain tuli. Muutenkin tupakka on nyt hetken maistunut pahalta, mutta se nyt voi olla monestakin syystä, jos ei vain maistu.
- Aina ollut herkkä ällöttäville ruoka jutuille, oksennusrefleksi välillä herkässä mutta nyt kun täytin tiskikonetta tällä viikolla, yökin minkä kerkesin.. Eikä mielestäni ole noin voimakkaasti reagoinut ennen, tosin tästäkään en ole varma..
- Viikolla 14. join, tai yritin, ei meinannut mennä alas ja rupesi vain väsyttämään.
- Hiki haisee pahalta (ennen ei ikinä ole haissut miltään), hikoilee pienimmästäkin/vaikkei tekisi mitään
- Joudun käydä vessassa koko ajan, tätä on ollut ennenkin mutta nykyään joudun nousta yölläkin käymään vessassa välillä monta kertaa, ennen olen käynyt tosi harvoin öisin vessassa (suvussa kuitenkin kulkee nopea aineenvaihdunta ja päivällä käyn usein yleensä, nytkin tosin tuntuu että se on lisääntynyt?)
- Nännipihat isommat, "näppylöistä" muodostuu isompi rinkula kuin ennen?
- Mielialanvaihteluita, riitaisuutta, itkuisuutta (?)
- Ensin tekee mieli ruokaa, sitten ei? (On ollut eilisestä sipsipussi mun vieressä, normaalisti vähintään puolet olisi mennyt tähän mennessä, nyt en ole edes avannut)
- Paha maku aamuisin suussa
- 3.4. illalla kun keksin että voisiko olla, alkoi närästää ja maistui raudalta suussa (Kuvittelen vain?)
- 4.4. raskaustesti ja näytti negatiivista. Päivällä pientä krampin/nipistelyn kaltaista oikealla puolella, vain sitä kun jännitän?
- lisäksi en teidä kuvittelenko, mutta hiukseni ovat tuntuneet likaisemmilta kuin ennen hetken aikaa, eivät rasvaisemmilta, mutta likaisemmilta.. Huomaan ihmetteleväni onko pesusta mennyt jo 3 päivää kun on tukka niin likainen, vaikka olisin käynyt edellisenä päivänä suihkussa..

jos joku pystyisi helppimään :/
 
Eilen kun teit raskaustestin, niin oliko menkat jo myöhässä? :)
Kyllähän tuossa sellaisia oireita on, että saattaisi olla raskaana.
Syöt tällä hetkellä siis e-pillereitä, jos oikein ymmärsin?
Jos menkat on jo myöhässä, niin kannattaa varmaan parin päivän päästä tehdä uusi testi.
Voi olla, että testi ei vain näyttänyt vielä plussaa :)
Tiedät sitten tarpeen mukaan lopettaa ne pilleritkin :)
 
Takaisin
Top