Voimauttavat hetket vauvan kanssa

Musta on jotenkin ihana huomata lähes joka yö, jos oon mennyt vähän kauemmas tytöstä nukkumaan, että hän on jotenkin möngertänyt itsensä poikittain kainalooni maidon tuoksun perässä. Kaikkeen noinkin pieni pystyy :Heartred

Miekin mietin samaa että kylkäpä se pieni osaa hakeutua äidin kainaloon/rinnan luokse :Heartred
 
Napailuhetket. Pieni tykkää olla vaippasiltaa ni mikäs siinä,tänä aamunaki nukuttii navat vastakkai pitkät unet sen jälkee ku isi lähti töihi.
Ja ne hymyt ja naurut. Meillä on vata alettu hymyilee,meiän tytöllä on hyvä huumorintaju. :D

Ja tosiaa tuo,vauva varmaa mönkis maailman ääriin tissin perässä..
 
Voikukka, täällä sama juttu tänään. Toinen tisu huulessa äitiä niin tapitti isosti hymyillen. :Heartpink:Heartpink

Miusta oli viime yönä ihana, kun kyljellään imetin, kun tyttö toisella kädellään rapsutteli sen ajan tissiä kynsillään, vähän niin kuin kissa "leipoo".. :Heartpink
(Ja pakko sanoo kun teillä lapsoset möyhää maidon tuoksun perässä, niin siis täälläkin usein, mut viime yönä oli kääntynyt poikittain koko meidän sängyn leveydelle niin, et tytön varpaat oli miun tisseissä kiinni ja ite olin ihan sängyn laidalla :hilarious::Heartpink)
 
Kun päivissä on vähän rytmiä, niin tuntuu että hyvinhän tää sujuu. Sitten kun on jostain syystä joitain rytmittömiä päiviä, niin se rytmiin paluu on entistä mukavampaa. :)

Se kun tyttö katsoo silmiin ja hymyilee tunnistaessaan. Se kun juttelee innoissaan ja oppii uusia äänteitä. Se kun saa seurata vauvan valtavan nopeaa kehitystä ja uusien taitojen oppimista. Se kun saa nukuttua ihanan pikkunyytin vieressä. Se mahtava ilmeiden kirjo, ja se ihana ilme, kun vauva oikein keskittyy johonkin niin tosissaan. Se kuinka huonokin yö/päivä paranee sillä silmänräpäyksellä, kun vauva katsoo suoraan silmiin ja väläyttää hampaattoman hymynsä. :)

Ja kuinka mitkään päälle oksentamiset, pissimiset tai kakkimiset (mm. viimeisintä tänään) eivät haittaa yhtään, vaan naurattavat, koska vika on itsessä, jos ei älynnyt varautua tai oli liian hidas ja kun toinen yleensä vielä riemuitsee onnistunutta keppostaan niin ei voi kuin nauraa toisen mukana :D :Heartred
 
Meillä kanssa neiti katsoo välillä silmät suurina hymyillen tissiltä mua suoraan silmiin ja se on maailman ihanin näky!! :Heartpink Meillä hymyillään jo paljon ja jutellaan myös. :happy: Ihana herätä neiti kainalossa! :Heartpink Päivääkään en vaihtaisi pois, vaikka välillä ei ihan helppoa ole ollutkaan! :Heartpink Ne hetket, kun neiti höpöttelee iskän kanssa. :happy:
 
Se tunne kun huomaa et vauva tunnistaa äidin ja isin ja alkaa hymyilee ku näkee meiät :) Tänään kuulin ekaa kertaa ku tyttö naurahti äänee muutaman kerran ku vähä hypytin häntä polvella ku alko joku kiukuttaa :) Aiemmin on ollu vaa paljon hymyä ja hihkumista
 
Mä en tiedä, saako tällaisesta asiasta olla hyvillään, mutta musta on jotenkin niin ihanaa ja palkitsevaa se, että pääsääntöisesti tyttö rauhoittuu parhaiten mun sylissä nukkumaan. Se, että just mä olen se tuttu ja turvallinen syli, jossa pieni kokee olevansa turvassa, että voi nukahtaa tai että jos herää itkuun, niin mun ääni ja kosketus riittää rauhoittamaan pienen nukkujan takaisin uneen.

Toki siis isänsäkin on tuttu ja turvallinen, mutta meille on jo muodostunut niin kiinteä side, että taitaa isi vielä joskus ainakin jäädä toiseksi. Oon silti myös niin onnellinen siitä, kun nään vauvan nauttivan isänsä kanssa hassuttelusta ja mitenkä tyytyväisenä nukkuvat toistensa kainalossa. :Heartred
 
Tää nyt ei liity pelkästään vauvaan, mutta kerron silti. Esikoinen jutteli tänään vauvalle ja kertoili mitä tehtiin ulkona sillä aikaa kun vauva nukkui vaunuissa päikkäreitä. Kun lopetti, sanoi mulle "äiti kiitos vauvasta" :love7
 
Ihana pieni kun on tajunnut sitterissä että kun potkii jaloilla niin kuuluu mukava kolina ja lisäksi sitteri keinuu :-D jaksaa potkutella välillä pitkiäkin aikoja :-)
 
a777e08891d76fe9119eda056b7091ec


Meillä siis tuollainen vähän erilainen sitteri :-)
 
Meillä baby björnin balance -sitteri, se toimii samalla tavalla. Kätevä kapine, kun vauva itse potkii ittelleen vauhtia :)
 
Se kun tyttö imetyksen jälkeen kääntyy katsomaan minuu ja hymyilee ja sitä pitää harrastaa kesken ruokailun niin ettei siit syömisestä meinaa tulla mitään :grin Vaikka päivät onkin nykyää suurimmaksi osaksi kitinää niin sit ku saa toisen nauramaan ihan pienillä teoilla, kuten pusuttelemalla (se on ihan hirmu hauskaa tytöstä kun pussailen käsiä ja poskia) saa miutkin nauramaan ja hyvälle tuulelle :happy: Tai kun riisuu bodya niin sekin naurattaa häntä :)
 
Ihan parasta kun nykyään lähes joka kerta kun alkaa imettää, poika hymyilee leveästi ja sitten alkaa imeä ! :) :Heartred
Ja aamut, joka ikinen aamu tuo vauva on niin hyvällä tuulella. Tänään on ollutkin hyvä koko päivä. Muutama päivä tässä ollut jotain outoa kiukku itkua. Tänään neuvolassakin oli niin ilmeikäs, hymyilevä ja tarkkaan kuunteli ja katseli kaikkea.
 
Takaisin
Top