Voiko ruokahimoista ennustaa syntyvän vauvan sukupuolen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Jos tekee mieli makeaa, odotat tyttöä ja jos himoitset suolaista, tulee poika. Onko totta? Mitä muita uskomuksia olet kuullut? Mitä sinun teki mieli tai mikä äklötti raskaana ja kumpi tuli?
 
Äitini sanoi, että kun odotti veljeäni, teki mieli mustikoita ja minua odottaessa himoitsi vadelmia.:rolleyes:

Mulla esikoistyttöä odottaessa makea maistui ja hummus etoi. Poikaa odottaessa makea maistui kyllä, mutta jäätelö tökki.
 
Normaalisti olen enemmän suolaisten herkkujen perään, mutta kummassakin raskaudessa makeanhimo on kasvanut. Kaksi poikaa on.
 
Mä en muutenkaan oo makean perään, mutta nyt odotuksen aikanakaan ei oo makeanhimoa tullut ja on erittäin vahva poikaveikkaus.
 
Minun teki kaikissa raskauksissa mieli useammin suolaista kuin makeaa. Kolme tyttöä.
 
Molemmissa raskauksissa oli pakko saada tonnikalaa, eikä makeaa voinut syödä. Tyttö ja poika tuli, joten ei toiminut meillä.
 
Ekan kohdalla mieli teki herneitä ja tokan kohdalla rasvaista pihviä (joka ei synnytyksen jälkeen enää maistunut juuri lainkaan). Makeaa ei niinkään mennyt. Tyttöjä molemmat.
 
Takaisin
Top